ایاسی, کیانوش, فاطمی نیا, مهران. (1401). مفاهیم سبک در محصول ، خودرو و ارتباط آن با برند- پژوهش موردی: فیس لیفت نمای جلوی خودروی رانا. , 27(4), 109-120. doi: 10.22059/jfava.2022.334529.666834
کیانوش ایاسی; مهران فاطمی نیا. "مفاهیم سبک در محصول ، خودرو و ارتباط آن با برند- پژوهش موردی: فیس لیفت نمای جلوی خودروی رانا". , 27, 4, 1401, 109-120. doi: 10.22059/jfava.2022.334529.666834
ایاسی, کیانوش, فاطمی نیا, مهران. (1401). 'مفاهیم سبک در محصول ، خودرو و ارتباط آن با برند- پژوهش موردی: فیس لیفت نمای جلوی خودروی رانا', , 27(4), pp. 109-120. doi: 10.22059/jfava.2022.334529.666834
ایاسی, کیانوش, فاطمی نیا, مهران. مفاهیم سبک در محصول ، خودرو و ارتباط آن با برند- پژوهش موردی: فیس لیفت نمای جلوی خودروی رانا. , 1401; 27(4): 109-120. doi: 10.22059/jfava.2022.334529.666834


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب