محمدی, علی, علیمحمدلو, مسلم, عباسی, عباس, سیدعلیخانی, امیر. (1401). تحلیل استارت‌آپ‌ها با رویکرد ناب از طریق مدلسازی عامل‌بنیان رفتار مشتریان. , 15(2), 323-340. doi: 10.22059/jed.2022.321858.653640
علی محمدی; مسلم علیمحمدلو; عباس عباسی; امیر سیدعلیخانی. "تحلیل استارت‌آپ‌ها با رویکرد ناب از طریق مدلسازی عامل‌بنیان رفتار مشتریان". , 15, 2, 1401, 323-340. doi: 10.22059/jed.2022.321858.653640
محمدی, علی, علیمحمدلو, مسلم, عباسی, عباس, سیدعلیخانی, امیر. (1401). 'تحلیل استارت‌آپ‌ها با رویکرد ناب از طریق مدلسازی عامل‌بنیان رفتار مشتریان', , 15(2), pp. 323-340. doi: 10.22059/jed.2022.321858.653640
محمدی, علی, علیمحمدلو, مسلم, عباسی, عباس, سیدعلیخانی, امیر. تحلیل استارت‌آپ‌ها با رویکرد ناب از طریق مدلسازی عامل‌بنیان رفتار مشتریان. , 1401; 15(2): 323-340. doi: 10.22059/jed.2022.321858.653640


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب