حاتمی, علیرضا, شریفی, سید مهدی, لبافی, سمیه. (1401). نشانه‌های اقناعی زنان تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات شفاهی الکترونیک و تاثیر بر قصد خرید کاربران. , 14(4), 489-518. doi: 10.22059/jwica.2022.344315.1797
علیرضا حاتمی; سید مهدی شریفی; سمیه لبافی. "نشانه‌های اقناعی زنان تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات شفاهی الکترونیک و تاثیر بر قصد خرید کاربران". , 14, 4, 1401, 489-518. doi: 10.22059/jwica.2022.344315.1797
حاتمی, علیرضا, شریفی, سید مهدی, لبافی, سمیه. (1401). 'نشانه‌های اقناعی زنان تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات شفاهی الکترونیک و تاثیر بر قصد خرید کاربران', , 14(4), pp. 489-518. doi: 10.22059/jwica.2022.344315.1797
حاتمی, علیرضا, شریفی, سید مهدی, لبافی, سمیه. نشانه‌های اقناعی زنان تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات شفاهی الکترونیک و تاثیر بر قصد خرید کاربران. , 1401; 14(4): 489-518. doi: 10.22059/jwica.2022.344315.1797


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب