رمضانی, ریحانه, سجادزاده, حسن, جاویدانی, نیره. (1402). تببین مدل برندسازی مکان های تاریخی با رویکرد زمینه گرا. نمونه پژوهش: تپه تاریخی هگمتانه شهر همدان. , 55(3), 171-186. doi: 10.22059/jhgr.2022.343736.1008494
ریحانه رمضانی; حسن سجادزاده; نیره جاویدانی. "تببین مدل برندسازی مکان های تاریخی با رویکرد زمینه گرا. نمونه پژوهش: تپه تاریخی هگمتانه شهر همدان". , 55, 3, 1402, 171-186. doi: 10.22059/jhgr.2022.343736.1008494
رمضانی, ریحانه, سجادزاده, حسن, جاویدانی, نیره. (1402). 'تببین مدل برندسازی مکان های تاریخی با رویکرد زمینه گرا. نمونه پژوهش: تپه تاریخی هگمتانه شهر همدان', , 55(3), pp. 171-186. doi: 10.22059/jhgr.2022.343736.1008494
رمضانی, ریحانه, سجادزاده, حسن, جاویدانی, نیره. تببین مدل برندسازی مکان های تاریخی با رویکرد زمینه گرا. نمونه پژوهش: تپه تاریخی هگمتانه شهر همدان. , 1402; 55(3): 171-186. doi: 10.22059/jhgr.2022.343736.1008494


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب