دهقان, فرزانه. (1401). مقایسه‌ی ساخت گفتمانی هویت حرفه‌ای در بین دو گروه از دانشجومعلمان و معلمان شاغل: گرایش به تغییر یا تکرار؟. , 12(3), 288-307. doi: 10.22059/jflr.2022.335255.918
فرزانه دهقان. "مقایسه‌ی ساخت گفتمانی هویت حرفه‌ای در بین دو گروه از دانشجومعلمان و معلمان شاغل: گرایش به تغییر یا تکرار؟". , 12, 3, 1401, 288-307. doi: 10.22059/jflr.2022.335255.918
دهقان, فرزانه. (1401). 'مقایسه‌ی ساخت گفتمانی هویت حرفه‌ای در بین دو گروه از دانشجومعلمان و معلمان شاغل: گرایش به تغییر یا تکرار؟', , 12(3), pp. 288-307. doi: 10.22059/jflr.2022.335255.918
دهقان, فرزانه. مقایسه‌ی ساخت گفتمانی هویت حرفه‌ای در بین دو گروه از دانشجومعلمان و معلمان شاغل: گرایش به تغییر یا تکرار؟. , 1401; 12(3): 288-307. doi: 10.22059/jflr.2022.335255.918


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب