سلیمانی, شیلا, علی‌آبادی, خدیجه, زارعی زوارکی, اسماعیل, دلاور, علی. (1401). تاثیرالگوی یادگیری معکوس مبتنی بر رویکرد تدریس مسأله‌محور بر سبک‌های حل مسألة یادگیری زبان انگلیسی دانشجویان. , 12(3), 328-342. doi: 10.22059/jflr.2022.340224.943
شیلا سلیمانی; خدیجه علی‌آبادی; اسماعیل زارعی زوارکی; علی دلاور. "تاثیرالگوی یادگیری معکوس مبتنی بر رویکرد تدریس مسأله‌محور بر سبک‌های حل مسألة یادگیری زبان انگلیسی دانشجویان". , 12, 3, 1401, 328-342. doi: 10.22059/jflr.2022.340224.943
سلیمانی, شیلا, علی‌آبادی, خدیجه, زارعی زوارکی, اسماعیل, دلاور, علی. (1401). 'تاثیرالگوی یادگیری معکوس مبتنی بر رویکرد تدریس مسأله‌محور بر سبک‌های حل مسألة یادگیری زبان انگلیسی دانشجویان', , 12(3), pp. 328-342. doi: 10.22059/jflr.2022.340224.943
سلیمانی, شیلا, علی‌آبادی, خدیجه, زارعی زوارکی, اسماعیل, دلاور, علی. تاثیرالگوی یادگیری معکوس مبتنی بر رویکرد تدریس مسأله‌محور بر سبک‌های حل مسألة یادگیری زبان انگلیسی دانشجویان. , 1401; 12(3): 328-342. doi: 10.22059/jflr.2022.340224.943


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب