وهابی, سیده هورناز, حجت, عیسی. (1401). امکان سنجی استفاده از دلالت‌های تربیتی سازنده‌گرایی در قالب نقد هدایتگر در آموزش دروس پایه طراحی معماری. , 27(1), 35-50. doi: 10.22059/jfaup.2022.311150.672534
سیده هورناز وهابی; عیسی حجت. "امکان سنجی استفاده از دلالت‌های تربیتی سازنده‌گرایی در قالب نقد هدایتگر در آموزش دروس پایه طراحی معماری". , 27, 1, 1401, 35-50. doi: 10.22059/jfaup.2022.311150.672534
وهابی, سیده هورناز, حجت, عیسی. (1401). 'امکان سنجی استفاده از دلالت‌های تربیتی سازنده‌گرایی در قالب نقد هدایتگر در آموزش دروس پایه طراحی معماری', , 27(1), pp. 35-50. doi: 10.22059/jfaup.2022.311150.672534
وهابی, سیده هورناز, حجت, عیسی. امکان سنجی استفاده از دلالت‌های تربیتی سازنده‌گرایی در قالب نقد هدایتگر در آموزش دروس پایه طراحی معماری. , 1401; 27(1): 35-50. doi: 10.22059/jfaup.2022.311150.672534


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب