شریفی, علی, کمری, سامان, شیخ محمدی, عباس, خیاطی, قاسم. (1401). اثربخشی تمرین رایانه‌ای شناختی بر عملکرد بازداری پاسخ و توجه پایدار دانش‌آموزان با مشکلات ریاضی. , 13(2), 33-54. doi: 10.22059/japr.2022.319641.643765
علی شریفی; سامان کمری; عباس شیخ محمدی; قاسم خیاطی. "اثربخشی تمرین رایانه‌ای شناختی بر عملکرد بازداری پاسخ و توجه پایدار دانش‌آموزان با مشکلات ریاضی". , 13, 2, 1401, 33-54. doi: 10.22059/japr.2022.319641.643765
شریفی, علی, کمری, سامان, شیخ محمدی, عباس, خیاطی, قاسم. (1401). 'اثربخشی تمرین رایانه‌ای شناختی بر عملکرد بازداری پاسخ و توجه پایدار دانش‌آموزان با مشکلات ریاضی', , 13(2), pp. 33-54. doi: 10.22059/japr.2022.319641.643765
شریفی, علی, کمری, سامان, شیخ محمدی, عباس, خیاطی, قاسم. اثربخشی تمرین رایانه‌ای شناختی بر عملکرد بازداری پاسخ و توجه پایدار دانش‌آموزان با مشکلات ریاضی. , 1401; 13(2): 33-54. doi: 10.22059/japr.2022.319641.643765


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب