سیف اللهی, ناصر. (1401). تحلیل اثر استراتژی‌های رقابتی بازاریابی کشاورزی بر توسعه زنجیره ارزش: (مطالعه موردی صنایع لبنی). , 53(4), 935-944. doi: 10.22059/ijaedr.2022.340629.669137
ناصر سیف اللهی. "تحلیل اثر استراتژی‌های رقابتی بازاریابی کشاورزی بر توسعه زنجیره ارزش: (مطالعه موردی صنایع لبنی)". , 53, 4, 1401, 935-944. doi: 10.22059/ijaedr.2022.340629.669137
سیف اللهی, ناصر. (1401). 'تحلیل اثر استراتژی‌های رقابتی بازاریابی کشاورزی بر توسعه زنجیره ارزش: (مطالعه موردی صنایع لبنی)', , 53(4), pp. 935-944. doi: 10.22059/ijaedr.2022.340629.669137
سیف اللهی, ناصر. تحلیل اثر استراتژی‌های رقابتی بازاریابی کشاورزی بر توسعه زنجیره ارزش: (مطالعه موردی صنایع لبنی). , 1401; 53(4): 935-944. doi: 10.22059/ijaedr.2022.340629.669137


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب