دوراندیش, عبدالمجید, میرحسینی, سید محمد علی, ترک فر, احمد. (1402). طراحی مدل فرصت‌ها و چالش‌های استفاده از بازاریابی چریکی در ورزش ایران همراه با راهکارهای پیشنهادی. , 15(1), 312-297. doi: 10.22059/jsm.2021.329490.2803
عبدالمجید دوراندیش; سید محمد علی میرحسینی; احمد ترک فر. "طراحی مدل فرصت‌ها و چالش‌های استفاده از بازاریابی چریکی در ورزش ایران همراه با راهکارهای پیشنهادی". , 15, 1, 1402, 312-297. doi: 10.22059/jsm.2021.329490.2803
دوراندیش, عبدالمجید, میرحسینی, سید محمد علی, ترک فر, احمد. (1402). 'طراحی مدل فرصت‌ها و چالش‌های استفاده از بازاریابی چریکی در ورزش ایران همراه با راهکارهای پیشنهادی', , 15(1), pp. 312-297. doi: 10.22059/jsm.2021.329490.2803
دوراندیش, عبدالمجید, میرحسینی, سید محمد علی, ترک فر, احمد. طراحی مدل فرصت‌ها و چالش‌های استفاده از بازاریابی چریکی در ورزش ایران همراه با راهکارهای پیشنهادی. , 1402; 15(1): 312-297. doi: 10.22059/jsm.2021.329490.2803


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب