منوچهری, جاسم, حمیدی, مهرزاد. (1400). طراحی مدل کیفی اثر رسوایی دوپینگ بر بازاریابی در ورزش ایران. , 13(3), 723-743. doi: 10.22059/jsm.2021.214921.1682
جاسم منوچهری; مهرزاد حمیدی. "طراحی مدل کیفی اثر رسوایی دوپینگ بر بازاریابی در ورزش ایران". , 13, 3, 1400, 723-743. doi: 10.22059/jsm.2021.214921.1682
منوچهری, جاسم, حمیدی, مهرزاد. (1400). 'طراحی مدل کیفی اثر رسوایی دوپینگ بر بازاریابی در ورزش ایران', , 13(3), pp. 723-743. doi: 10.22059/jsm.2021.214921.1682
منوچهری, جاسم, حمیدی, مهرزاد. طراحی مدل کیفی اثر رسوایی دوپینگ بر بازاریابی در ورزش ایران. , 1400; 13(3): 723-743. doi: 10.22059/jsm.2021.214921.1682


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب