زارعی, عظیم, باقری قره بلاغ, هوشمند. (1400). تأملی بر پیشایندهای تابآوری در برابر اطلاعات منفی در بین مصرف‌کنندگان کالاهای دیجیتال. , 13(1), 228-246. doi: 10.22059/jibm.2019.280946.3495
عظیم زارعی; هوشمند باقری قره بلاغ. "تأملی بر پیشایندهای تابآوری در برابر اطلاعات منفی در بین مصرف‌کنندگان کالاهای دیجیتال". , 13, 1, 1400, 228-246. doi: 10.22059/jibm.2019.280946.3495
زارعی, عظیم, باقری قره بلاغ, هوشمند. (1400). 'تأملی بر پیشایندهای تابآوری در برابر اطلاعات منفی در بین مصرف‌کنندگان کالاهای دیجیتال', , 13(1), pp. 228-246. doi: 10.22059/jibm.2019.280946.3495
زارعی, عظیم, باقری قره بلاغ, هوشمند. تأملی بر پیشایندهای تابآوری در برابر اطلاعات منفی در بین مصرف‌کنندگان کالاهای دیجیتال. , 1400; 13(1): 228-246. doi: 10.22059/jibm.2019.280946.3495


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب