- افصح حسینی، فاطمه السادات؛ ذبیحی، حسین؛ جهانشاهلو، لعلا (1398) بررسی علی زیرساختهای گردشگری و رقابت مکانی مقصدهای گردشگری در مناطق خشک، مطالعه موردی: کویر مرنجاب، فصلنامه گردشگری شهری، دوره 6، شماره 3، صص. 139-125.
- اکبریان رونیزی، سعیدرضا و رستگار، ابراهیم (1398) تحلیل و اولویتبندی مؤلفههای آمیخته بازاریابی در توسعه گردشگری شهری، مورد: کلانشهر شیراز، فصلنامه پژوهش و برنامهریزی شهری، دوره 10، شماره پیاپی 38، صص. 38-25.
- بهبودی، امید؛ رجوعی، عظیم؛ زارعی، عظیم؛ شجاعی باغینی، گلنار (1397) طراحی الگوی معیارهای ارزیابی عملکرد بازاریابی در صنعت گردشگری ایران، فصلنامه علمی پژوهشی گردشگری و توسعه، دوره 7، شماره 4، صص.82-61.
- جبلی، گیل آوا و آبکار، علیرضا (1396) ارائه راهبرد مؤثر برای بازاریابی محصول بر اساس نفوذ بازاریابی آمیخته بر تصمیمات خریداران، دومین کنفرانس بینالمللی مدیریت و حسابداری، تهران.
- جوانشیری، مژده؛ حنایی، تکتم؛ سیدالحسینی، سید مسلم؛ سعیدی مفرد، ساناز (1399) نقش ارزشهای فرهنگی در اضطراب مسیریابی گردشگران مطالعه موردی: منطقه 8 شهرداری مشهد، فصلنامه گردشگری شهری، دوره 7، شماره 4، صص. 19-1.
- رحمتی، صفر قائد و دانشمندی، نغمه (1397) تحلیل الگوهای فضایی گردشگری شهری (مطالعه موردی: فضاهای گردشگری شهر اصفهان)، پژوهشهای جغرافیای انسانی، دوره 50، شماره 4، صص. 961 –
- طاهری، محمدرضا (1388) کاربرد سیستمهای اطلاعات جغرافیایی (GIS) در راهاندازی سیستم گردشگری الکترونیکی، مجموعه مقالات دومین کنفرانس شهر الکترونیکی، 3 و 4 خردادماه، تهران.
- فرجی سبکبار، حسنعلی؛ آزادی قطار، سعید؛ رضایی، عبدالعلی (1391) خدمات مکانمبنا (LBS) در خدمت مدیریت بازاریابی گردشگری مطالعه موردی: شهر بابلسر، فصلنامه اطلاعات جغرافیایی (سپهر)، دوره 21، شماره ۸۱، صص. 29-22.
- قاسمی، مسلم؛ شرفی، حجتالله؛ جعفری، مرضیه؛ شیخ علی پور، بهزاد (1395) رتبهبندی زیرساختهای گردشگری شهری با استفاده از تکنیک کوپراس (مطالعه موردی: استان زنجان)، فصلنامه گردشگری شهری، دوره 3، شماره 1، صص.41-31.
- مدبرنیا، یاسمن؛ عسگری، مریم؛ طالقانی، محمد (1396) تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر تصمیم خرید سبز مصرفکنندگان (موردمطالعه: مصرفکنندگان محصولات لبنی شرکت کاله در استان گیلان)، اولین کنفرانس ملی مطالعات نوین مدیریت در ایران.
- موسوی وند، جعفر و ساسان پور، فرزانه (1392) ارزیابی نقش زیرساختهای شهری جهت تعیین قطب گردشگری با استفاده از مدلهای AHP و TOPSIS (مطالعه موردی: استان مازندران)، فصلنامه فضای گردشگری، دوره 1، شماره 1، صص. 82-65.
- نقیبی، مریم؛ فیضی، محسن؛ خاکزند، مهدی (1396) توسعه گردشگری در رود درهای درکه، اولین کنگره بینالمللی پژوهشهای علوم میانرشتهای در شهرسازی و معماری، تبریز
- Adebayo, AK. & Iweka, AC. (2014) Optimizing the sustainability of tourism infrastructure in Nigeria through design for deconstruction framework.
- Afsahhosseini, fatemehalsadat. & zabihi, hossein. & jahanshahloo, laala. (2019) Causative Investigating the Infrastructure of Tourism and Location Competitiveness of Tourism Destination in Arid Regions, Case Study: Maranjab Desert, Journal of Urban Tourism, Vol.6, No.3, pp.125-139 (in Persian).
- Ahmadizad, Arman. & Varmaghani, Maryam. & Kafcheh, Parviz. (2017) A Pattern for the Effective Factors influencing the Adoption and Implementation of the E-marketing in the Tourism industry, Journal of Business Administration Researches, Vol.9, No.17, pp.197-224.
- Akbarian Ronizi, Saeed Reza. & Rastegar, Ebrahim. (2019) The Analysis and prioritization of marketing mix components in the tourism development (Case study: Shiraz metropolis), Journal of Urban Planning and Research, Vol.10, No. 38, pp.25-38 (in Persian).
- Ali, A. & Frew, A, J. (2014) ICT and sustainable tourism development: an innovative perspective, Journal of Hospitality and Tourism Technology, Vol.5, No.1, pp.2-16.
- Ata, G. G. & Parvin. D. & Maryam. G. (2016) Ranking Tourism Attractions Based on Potential to Attract Tourists by Using Numerical Taxonomy Model (Case: City of Khoy), Urban Economics and Management, Vol.5, No.4, pp.119- 132.
- Behbudi, Omid. & Rojui, Morteza. & Zarei, Azim. & Shojaee, Golnar. (2018) Designing the Model of Evaluation of Marketing Performance in the Tourism Industry of Iran, Journal of Tourism and Development, Vol.7, No.4, pp.61-82 (in Persian).
- Brimicombe, Allan. & Li, Chao. (2009) Location-based services and geo-information engineering, Publishers Wiley.
- Buhalis, D. & Amaranggana, A. (2013) Smart tourism destinations. Information and communication technologies in tourism, Publishers Springer.
- Carlisle, Sheena. & Johansen, Aleksander. & Kunc, Martin. (2016) Strategic foresight for (coastal) urban tourism market complexity: The case of Bournemouth, Tourism management, No.54, pp.81-95.
- Chasco, C. (2003) El Geomarketing y la distribución commercial, Investigación y Marketing, 79, pp.6-13.
- Ergun, Mustafa. & Uyguçgil, Hakan. & Atalik, Özlem. (2020) Creating a geodemographic classification model within geo-marketing: the case of Eskişehir province, Bulletin of Geography, Socio-economic Series, Vol.47, No.47, pp.45-61.
- Ferreira, S. (2011) Geo-segmentación y geo-posicionamiento en el análisis de las preferencias de los turistas: La geometría al servicio del marketing, Estudios y Perspectivas en Turismo, No. 20, pp.842-854
- Ghaed Rahmati, Safar. & Daneshmandi, Naghmeh. (2019) Analysis of Urban Tourism Spatial Pattern (Case Study: Urban Tourism Space of Isfahan City), Journal of Human Geography Reserch Quarterly, Vol.50, No.4, pp.945-961 (in Persian).
- Ghasemi, Moslem. & Sharafi, hojjat allah. & Jafari, Marzieh. & Shaykhalipour, Bahzad. (2017) Ranking the urban tourism infrastructure with the use of Copra’s technique. Case study: Zanjan province, Journal of Urban Tourism, Vol.3, No.1, pp.31-41 (in Persian).
- Grimmeau, J. & Roelants, M. (1995) Geomárketing: une presentation a travers huit ans de practique, Revue Belge de Géographie, Vol.119, pp.289-
- Guo, Y. & Liu, H. & Chai, Y. (2014) The embedding convergence of smart cities and tourism internet of things in China: An advance perspective, Advances in Hospitality and Tourism Research, Vol.2, No.1, pp.54–69.
- Harris, R. (2003) An introduction to mapping the 2001 Census of England and Wales, Society of cartographers Bulletin, No.37, pp.39-42.
- Javanshiri, Mozhdeh. & Hanaee, Toktam. & Seyed Seyedolhosseini, Moslem. & Saeedi Mofrad, Sanaz. (2021) The Role of Cultural Values in Tourist Wayfinding Anxiety Case Study: District 8 of Mashhad Municipality, Journal of Urban Tourism, Vol.7, No. 4, pp. 1-19 (in Persian).
- Jebli, Gil Ava & Abkar, Alireza. (2017) Presenting an effective strategy for product marketing based on the influence of mixed marketing on buyers' decisions, Second International Conference on Management and Accounting, Tehran.
- Latour, P. & Le Floch, J. (2001) Géomárketing: principes, méthodes et applications, Paris: Éditions d'Organisation.
- Maryse, Boivina. & Georges A, Tanguay. (2019) Analysis of the determinants of urban tourism attractiveness: The case of Québec City and Bordeaux, Journal of Destination Marketing & Management, 11, pp.67-79.
- Modabernia, Yasman. & Asgari, Maryam. & Taleghani, Mohammad. (2017) The effect of green marketing mix on consumers' green purchasing decision (Case study: Consumers of Kaleh dairy products in Gilan province), the first national conference on modern management studies in Iran (in Persian).
- Mousavivand, Jafar. & Sasanpour, Farzaneh. (2013) Evaluation of the role of urban infrastructure to determine the tourism hub using AHP and TOPSIS models (Case study: Mazandaran province), Journal of Tourism Space, Vol.1, No.1, pp.82-65 (in Persian).
- Naghibi, Maryam. & Feizi, Mohsen. & Khakzand, Mehdi. (2017) Tourism Development in Darkeh Rivers, First International Congress of Interdisciplinary Science Research in Urban Planning and Architecture, Tabriz (in Persian).
- Pilar, & Zaragoza, P. (2019) Application of geomarketing to coastal tourism areas, Tourism & Management Studies, Vol.15, pp.7-16
- Ramadani, V. & Zendeli, D. GërguriRashiti, SH. (2018) Impact of geomarketing and location determinants on business development and decision making, Competitiveness Review An International Business Journal incorporating, Journal of Global Competitiveness, Vol.28, No.1, pp.285-302
- Ritchie, J. R. B. & Crouch, G. I. (2011) The competitive destination: A sustainable tourism perspective, New York, NY, CABI Pub.
- Sabokbar Faraji, Hassan Ali. & Azadi Ghatar, Saeed. & Reza'ii, Abdol Ali. (2012) Location Based Services (LBS) in the service of tourism marketing management (Case study: Babolsar city), Journal of Scientific- Research Quarterly of Geographical Dara, Vol.21, No.81, pp.945-961 (in Persian).
- Sanchez, M. & Sanchez, J. M. & Rengifo, J.I. (2014) Methodological approach for assessing the potential of a rural tourism destination: An application in the province of Caceres (Spain), Curr Issues Tour, Vol.19, pp.1084–1102.
- Sarfarazi, Mehrzad. & Memarzadeh, Gholamreza. (2009) The Interrelationship between E-Tourism and Mobile Tourism, The Age of Information Technology, No. 52, pp.1-12.
- Sleight, P. (2005) Targeting customers: how to use geodemographic and lifestyle data in your business, Henley on Thames, NTC Publications.
- Taheri, Mohammad Reza. (2009) Application of Geographic Information Systems (GIS) in launching e-tourism system, Proceedings of the Second Electronic City Conference, June 3 and 4, Tehran.
- Zaim, Dalal. & Benomar, Aziza. & Bellafkih, Mostafa. (2019) Developing a geomarketing solution, Procedia computer science, No.148, pp.353-360.
- M.P.P. & Simancas–Cruz. M. & Forgione-Martin. G. (2019) Application of geomarketing to coastal tourism areas, tourism & Management Studies, Vol.15, No.4, pp. 7-16.
|