نژاد ابراهیمی, احد, طبقچی سالم, میلاد. (1399). تاثیر فرم در معنای مکان آموزشی بر اساس نظریه وندر کلیس و کارستون(مطالعه موردی: مدارس شهر تبریز). , 25(3), 51-60. doi: 10.22059/jfaup.2021.319528.672589
احد نژاد ابراهیمی; میلاد طبقچی سالم. "تاثیر فرم در معنای مکان آموزشی بر اساس نظریه وندر کلیس و کارستون(مطالعه موردی: مدارس شهر تبریز)". , 25, 3, 1399, 51-60. doi: 10.22059/jfaup.2021.319528.672589
نژاد ابراهیمی, احد, طبقچی سالم, میلاد. (1399). 'تاثیر فرم در معنای مکان آموزشی بر اساس نظریه وندر کلیس و کارستون(مطالعه موردی: مدارس شهر تبریز)', , 25(3), pp. 51-60. doi: 10.22059/jfaup.2021.319528.672589
نژاد ابراهیمی, احد, طبقچی سالم, میلاد. تاثیر فرم در معنای مکان آموزشی بر اساس نظریه وندر کلیس و کارستون(مطالعه موردی: مدارس شهر تبریز). , 1399; 25(3): 51-60. doi: 10.22059/jfaup.2021.319528.672589


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب