نصرالهی قدیم, احمد, قاسمی, حمید, فراهانی, ابوالفضل. (1401). طراحی الگوی ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) در ورزش کشتی ایران. , 14(4), 20-1. doi: 10.22059/jsm.2020.302818.2482
احمد نصرالهی قدیم; حمید قاسمی; ابوالفضل فراهانی. "طراحی الگوی ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) در ورزش کشتی ایران". , 14, 4, 1401, 20-1. doi: 10.22059/jsm.2020.302818.2482
نصرالهی قدیم, احمد, قاسمی, حمید, فراهانی, ابوالفضل. (1401). 'طراحی الگوی ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) در ورزش کشتی ایران', , 14(4), pp. 20-1. doi: 10.22059/jsm.2020.302818.2482
نصرالهی قدیم, احمد, قاسمی, حمید, فراهانی, ابوالفضل. طراحی الگوی ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) در ورزش کشتی ایران. , 1401; 14(4): 20-1. doi: 10.22059/jsm.2020.302818.2482


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب