حیدرزاده هنزائی, کامبیز. (1399). تبیین تجربی تأثیر نوع مانکن (مدل) فروشگاهی بر رفتار خرید زنان با تعدیل‏ گری دانش مشتریان نسبت به مُد. , 12(4), 681-703. doi: 10.22059/jwica.2021.316325.1527
کامبیز حیدرزاده هنزائی. "تبیین تجربی تأثیر نوع مانکن (مدل) فروشگاهی بر رفتار خرید زنان با تعدیل‏ گری دانش مشتریان نسبت به مُد". , 12, 4, 1399, 681-703. doi: 10.22059/jwica.2021.316325.1527
حیدرزاده هنزائی, کامبیز. (1399). 'تبیین تجربی تأثیر نوع مانکن (مدل) فروشگاهی بر رفتار خرید زنان با تعدیل‏ گری دانش مشتریان نسبت به مُد', , 12(4), pp. 681-703. doi: 10.22059/jwica.2021.316325.1527
حیدرزاده هنزائی, کامبیز. تبیین تجربی تأثیر نوع مانکن (مدل) فروشگاهی بر رفتار خرید زنان با تعدیل‏ گری دانش مشتریان نسبت به مُد. , 1399; 12(4): 681-703. doi: 10.22059/jwica.2021.316325.1527


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب