فلاحتی, مهدی, الهی, علیرضا, اکبری یزدی, حسین. (1400). ارائة مدلی برای اندازه‌گیری سبک‌های تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کنندگان: مطالعة پوشاک ورزشی. , 13(1), 99-117. doi: 10.22059/jsm.2017.230401.1833
مهدی فلاحتی; علیرضا الهی; حسین اکبری یزدی. "ارائة مدلی برای اندازه‌گیری سبک‌های تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کنندگان: مطالعة پوشاک ورزشی". , 13, 1, 1400, 99-117. doi: 10.22059/jsm.2017.230401.1833
فلاحتی, مهدی, الهی, علیرضا, اکبری یزدی, حسین. (1400). 'ارائة مدلی برای اندازه‌گیری سبک‌های تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کنندگان: مطالعة پوشاک ورزشی', , 13(1), pp. 99-117. doi: 10.22059/jsm.2017.230401.1833
فلاحتی, مهدی, الهی, علیرضا, اکبری یزدی, حسین. ارائة مدلی برای اندازه‌گیری سبک‌های تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کنندگان: مطالعة پوشاک ورزشی. , 1400; 13(1): 99-117. doi: 10.22059/jsm.2017.230401.1833


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب