ترابی اقدم, محمود. (1399). ذائقه مخاطبان تئاترهای پرفروش ایران در دهه 1390 (ابعاد، مؤلفه‌ها، علل و عوامل). , 12(2), 45-68. doi: 10.22059/jsal.2021.81049
محمود ترابی اقدم. "ذائقه مخاطبان تئاترهای پرفروش ایران در دهه 1390 (ابعاد، مؤلفه‌ها، علل و عوامل)". , 12, 2, 1399, 45-68. doi: 10.22059/jsal.2021.81049
ترابی اقدم, محمود. (1399). 'ذائقه مخاطبان تئاترهای پرفروش ایران در دهه 1390 (ابعاد، مؤلفه‌ها، علل و عوامل)', , 12(2), pp. 45-68. doi: 10.22059/jsal.2021.81049
ترابی اقدم, محمود. ذائقه مخاطبان تئاترهای پرفروش ایران در دهه 1390 (ابعاد، مؤلفه‌ها، علل و عوامل). , 1399; 12(2): 45-68. doi: 10.22059/jsal.2021.81049


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب