سلیمی, مهدی, طیبی, محسن, خداپرست, محبوبه. (1399). ارائة مدل برندسازی مکان با رویکرد کلان پروژه‌های تفریحی، ورزشی و گردشگری (مورد مطالعه: استان اصفهان). , 12(4), 967-977. doi: 10.22059/jsm.2019.259541.2097
مهدی سلیمی; محسن طیبی; محبوبه خداپرست. "ارائة مدل برندسازی مکان با رویکرد کلان پروژه‌های تفریحی، ورزشی و گردشگری (مورد مطالعه: استان اصفهان)". , 12, 4, 1399, 967-977. doi: 10.22059/jsm.2019.259541.2097
سلیمی, مهدی, طیبی, محسن, خداپرست, محبوبه. (1399). 'ارائة مدل برندسازی مکان با رویکرد کلان پروژه‌های تفریحی، ورزشی و گردشگری (مورد مطالعه: استان اصفهان)', , 12(4), pp. 967-977. doi: 10.22059/jsm.2019.259541.2097
سلیمی, مهدی, طیبی, محسن, خداپرست, محبوبه. ارائة مدل برندسازی مکان با رویکرد کلان پروژه‌های تفریحی، ورزشی و گردشگری (مورد مطالعه: استان اصفهان). , 1399; 12(4): 967-977. doi: 10.22059/jsm.2019.259541.2097


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب