دولت شاه, مریم, تیمورپور, بابک. (1398). ارزیابی عملکرد عامل‌های انسانی در مرکز تلفن با استفاده از رویکرد داده‌کاوی. , 53(2), 575-584. doi: 10.22059/jieng.2019.215385.1217
مریم دولت شاه; بابک تیمورپور. "ارزیابی عملکرد عامل‌های انسانی در مرکز تلفن با استفاده از رویکرد داده‌کاوی". , 53, 2, 1398, 575-584. doi: 10.22059/jieng.2019.215385.1217
دولت شاه, مریم, تیمورپور, بابک. (1398). 'ارزیابی عملکرد عامل‌های انسانی در مرکز تلفن با استفاده از رویکرد داده‌کاوی', , 53(2), pp. 575-584. doi: 10.22059/jieng.2019.215385.1217
دولت شاه, مریم, تیمورپور, بابک. ارزیابی عملکرد عامل‌های انسانی در مرکز تلفن با استفاده از رویکرد داده‌کاوی. , 1398; 53(2): 575-584. doi: 10.22059/jieng.2019.215385.1217


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب