پورطالب, نرگس, بدری گرگری, رحیم, نعمتی, شهروز, هاشمی, تورج. (1399). اثربخشی برنامه آموزش پذیرش و تعهد بر میزان تابآوری‌تحصیلی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه. , 11(4), 131-147. doi: 10.22059/japr.2021.301283.643504
نرگس پورطالب; رحیم بدری گرگری; شهروز نعمتی; تورج هاشمی. "اثربخشی برنامه آموزش پذیرش و تعهد بر میزان تابآوری‌تحصیلی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه". , 11, 4, 1399, 131-147. doi: 10.22059/japr.2021.301283.643504
پورطالب, نرگس, بدری گرگری, رحیم, نعمتی, شهروز, هاشمی, تورج. (1399). 'اثربخشی برنامه آموزش پذیرش و تعهد بر میزان تابآوری‌تحصیلی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه', , 11(4), pp. 131-147. doi: 10.22059/japr.2021.301283.643504
پورطالب, نرگس, بدری گرگری, رحیم, نعمتی, شهروز, هاشمی, تورج. اثربخشی برنامه آموزش پذیرش و تعهد بر میزان تابآوری‌تحصیلی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه. , 1399; 11(4): 131-147. doi: 10.22059/japr.2021.301283.643504


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب