- آبیار، سیّدعباس، 1381، آموزش هتلداری نوین، اصفهان: چغا.
- ایزدی، حسن، 1393، گردشگری غذا، فرصتی برای توسعة پایدار روستایی در ایران، فصلنامة پژوهشهای روستایی، سال ششم، شمارة 1، صص 65-95.
- پورخلیلی، حمیدرضا و استادی، حسین، 1386، بررسی عوامل آمیختة بازاریابی در صنعت گردشگری استان اصفهان، مجلة پژوهشی دانشگاه اصفهان، جلد 26، شمارة 5، صص 19-34.
- جعفری مهرآبادی، مریم؛ اکبری، فرزانه؛ عطایی، مجید؛ رازقی چمازکتی، فرزانه، 1396، مدلیابی ساختاری- تفسیری عوامل مؤثر بر توسعة گردشگری غذا (نمونة موردی: شهر رشت)، مجلة مطالعات برنامهریزی سکونتگاههای انسانی، شمارة 40، صص681-698.
- رنجبریان، بهرام و زاهدی، محمد، 1390، خدمات صنعت گردشگری، اصفهان: چهارباغ.
- رنجبریان، بهرام و زاهدی، محمد، ۱۳۸۴، شناخت گردشگری، چ 10، اصفهان: چهارباغ.
- روستا، احمد؛ ونوس، داور و ابراهیمی، عبدالحمید، 1387، مدیریت بازاریابی، تهران: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت)، توسعة علوم انسانی.
- زینبی، حسن، 1395، بررسی نقش آمیختة بازاریابی در توسعة صادرات محصولات، دومین کنفرانس بینالمللی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات، کد (COI) مقاله: .ICTMNGT02_043
- سبحانیفرد، یاسر، 1395، مبانی و کاربرد تحلیل عاملی و مدلسازی معادلات ساختاری، انتشارات جهاد دانشگاهی.
- سرور، رحیم؛ اکبری، مجید و درویش، بهروز، 1396، طراحی مدل توسعة گردشگری غذا در ایران با رویکرد مدلسازی ساختاری- تفسیری، فصلنامة جغرافیا، شمارة 53، صص 73-90.
- سقایی، مهدی و قجرجزی، زهرا، 1396، بررسی چگونگی نقشآفرینی زنان شهری در گردشگری غذا در استان گلستان، اولین کنفرانس بینالمللی و هشتمین کنفرانس ملی برنامهریزی و مدیریت شهری، کد (COI) مقاله: URBANPLANING08_009.
- صدرموسوی، میرستار و دخیلی کهنمویی، جواد، 1384، ارزیابی وضعیت تسهیلات گردشگری استان آذربایجان شرقی از دید گردشگران، پژوهشهای جغرافیایی، شمارة 61، صص 129-143.
- فیاض، ابراهیم و میرتقیان، سیدمحمد، 1395، بررسی عوامل مؤثر بر جذب گردشگران غذا در رستورانهای سنتی شهرستان رامسر، مطالعات هتلداری و میزبانی، صص 40-57.
- لیاقتی، هومان؛ عسکری، وحید؛ صادقی، محدثه و مجابی، سیدمحمد، 1394، نقش و تأثیر عناصر آمیختة بازاریابی بر صادرات انار ارگانیک ایران (مطالعة موردی: ساوه)، فصلنامة علوم محیطی، دورة سیزدهم، شمارة 3، صص 71-78.
- مطیعی، صدیقه و زیاری، رضا، 1395، گردشگری غذا و تأثیر آن بر اقتصاد گردشگری و توسعة اقتصادی، مطالعات هتلداری و میزبانی، صص 140-160.
- مهدوی، ایرج. و ظریف، فایزه 1392، رتبهبندی آمیخته بازاریابی در گردشگری مقاصد مذهبی ایران با استفاده از فنون MADM، مطالعه موردی: مشهد مقدس، مطالعات کمی در مدیریت، سال چهارم، شماره دوم، صص 78-59.
- Abyar, Seyed Abbas, 2002, Modern Hotel Management Training, Isfahan: Chagha.
- Izadi, Hassan, 2014, Food Tourism, an Opportunity for Sustainable Rural Development in Iran, Quarterly Journal of Rural Research, Year 6, No. 1, pp. 65-95.
- Pourkhalili, Hamidreza and Ostadi, Hossein, 2007, Investigation of marketing mix factors in the tourism industry of Isfahan province, Research Journal of the University of Isfahan, Vol. 26, No. 5, pp. 19-34.
- Jafari Mehr abadi, Maryam; Akbari, Farzaneh; Ataei, Majid and Razeghi Chamazakti, Farzaneh (2017) Structural-interpretive modeling of factors affecting the development of food tourism (Case study: Rasht), Journal of Planning Studies of Human Settlements, No. 40, pp. 681-698.
- Ranjbarian, Bahram and Zahedi, Mohammad, 2011, Tourism Industry Services, Isfahan: Chaharbagh.
- Ranjbarian, Bahram and Zahedi, Mohammad, 2005, Knowledge of Tourism, Isfahan, Chaharbagh, tenth edition.
- Rusta, Ahmad; Venus, Davar and Ebrahimi, Abdolhamid, 2008, Marketing Management, Tehran, Organization for the Study and Compilation of University Humanities Books (Position), Development of Humanities.
- Zeinabi, Hassan, 2016, Investigating the role of marketing mix in product export development, Second International Conference on Management and Information and Communication Technology, Code (COI) Article: ICTMNGT02_043.
- Sobhanifard, Yaser, 2016, Principles and application of factor analysis and structural equation modeling, University Jihad Publications.
- Sarvar, Rahim; Akbari, Majid and Darvish, Behrooz, 2017, Designing a model for food tourism development in Iran with a structural-interpretive modeling approach, Geography Quarterly, No. 53, pp. 73-90.
- Saghaei, Mehdi and Qajarjazi, Zahra, 2017, Study on how urban women play a role in food tourism in Golestan province, The first international conference and the eighth national conference on urban planning and management, code (COI) Article: URBANPLANING08_009.
- Sadrmousavi, Mirsttar and Dakhili Kahnamooi, Javad (2005) Assessing the status of tourism facilities in East Azerbaijan province from the perspective of tourists, Geographical Research, No. 61, pp. 129-143.
- Fayyaz, Ebrahim and Mirtaghian, Seyed Mohammad, 2016, Investigating the effective factors on attracting food tourists in traditional restaurants of Ramsar city, Hotel and hosting studies, pp. 40-57.
- Liaqati, Homan; Askari, Vahid; Sadeghi, Mohaddethe and Mojabi, Seyed Mohammad, 2015, The Role and Effect of Mixed Marketing Elements on the Export of Organic Pomegranate in Iran (Case Study: Saveh), Quarterly Journal of Environmental Sciences, Vol. XIII, No. 3, pp. 71-78.
- Motiei, Sedigheh and Ziari, Reza, 2016, Food Tourism and its Impact on Tourism Economics and Economic Development, Hotel and Hospitality Studies, pp. 140-160.
- Mahdavi, Iraj and Zarif, Faezeh 2013, Marketing Mixed Ranking in Tourism of Iranian Religious Destinations Using MADM Techniques, Case Study: Holy Mashhad, Quantitative Studies in Management, Fourth Year, No. 2, pp. 78-59.
- Baitenova, Laura; Smikova, Maratovna and Mutaliyeva, Lyalya, 2013, Methodical aspects of Marketing Management in the Hotel and Restaurant Business. Available: http://b.ebscohost.com.ezproxy.centria.fi/ehost/pdfviewer/pdfviewer?sid=3ce13363-6814-403e-9e77-fa98674aa50f%40sessionmgr198&vid=0&hid=124 Accessed 14.12.2015.
- Folgado-Fernandez, Jose Antonio; Campon-Cerro, Ana Maria and Hernandez-Mogollon, Jose Manuel, 2019, Potential of olive oil tourism in promoting local quality food products: A case study of the region of Extremadura, Spain, https://org/10.1016/j.heliyon.2019.e02653.
- Findlay, Katherine and Yeoman, Ian, 2015, Dr Spock's Food Festival, Journal of Tourism Futures, Vol. 1, Issue 2, pp.148-151.
- Khanam, Shazada, 2016, Marketing of Food Tourism: Evaluating Marketing of Food Tourism in Finland.
- Kotler, Bowen Makens, 2003, Marketing for Hospitality and Tourism, 3rd Edition. Upper Saddle River, NJ: Prentice Hall.
- Kristensen, Alita Dagmer, 2017, Food as an element in developing tourist experiences, Master thesis in Tourism Studies.
- Lee, YongJin; Pennington-Gray, Lori and Kim, Jinwon, 2019, Does location matter? Exploring the spatial patterns of food safety in a tourism destination, https://org/10.1016/j.tourman.2018.09.016 R.
- Middleton, Victor; Fyall, Alan; Morgan, Michael and Ranchhod, Ashok, 2001, Marketing in Travel and Tourism, 3rd Edition. Oxford: ButterworthHeinemann.
- Mwaijande, Francis, 2007, Understanding barriers for agriculture tourism linkages: setting policy agenda for agriculture growth. Available: http://proquest.com.ezproxy.centria.fi/docview/304897202/E0502452C8254C31PQ/1?accountid=10007 Accessed 19.12 2015.
- Rachao, Susana; Breda, Zelia; Fernandes, Carlos and Joukes, Veronika, 2019, Food tourism and regional development: A systematic literature review, European Journal of tourism Research, No. 21, pp. 33-49.
- Reza, Alberto, 2014, The Role of Local Food in the Touristic Experience A Focus on Visit Tampere All Bright! Marketing Program, Bachelor's thesis, Degree Programme International Business, Tampereen ammattikorkeakoulu, Tampere University of Applied Sciences http://theseus.fi/bitstream/handle/10024/73655/Reza_Alberto.pdf.
pdf?sequence=1.
- Sengel, Tarik; Karagoz, Ayshen; Cetin, Gurel; Istanbullu Dincer, Fusun; Mugan Ertugral, S. and Balik, M., 2015, Tourists’ Approach to Local Food, Procedia - Social and Behavioral Sciences, No. 195, pp. 429-437.
- Sormaza, Umit; Akmese, Halil; Gunes, Eda and Aras, Sercan, 2016, Gastronomy in Tourism, 3rd Globle Conference on Business, Economics, Management and Tourism, 26-28 November 2016, Rome, Italy.
- Stanley, John and Stanley, Linda, 2015, Food tourism: “a practical marketing guide”.
- Sharples, Liz, 2003, Food tourism in the Peak District National Park, England. In Food tourism around the world: development, management and markets. Oxford: Butterworth-Heinemann.
- Steinmetz, Rose, 2010, Food, Tourism and Destination Differentiation: The Case of Rotorua, New Zealand.
- Tannahill, Reay, 1988, Food in history. Harmondsworth: Penguin.
- Wolf, Erik, 2002, Culinary tourism: A tasty economic proposition. Portland, Oregon: International Culinary Tourism Association.
- Yeoman, Ian, 2011, Tomorrow’s Tourist scenarios & Trades, London: Routledge.
- ZECD, 2012, Food and the Tourism Experience: The OECD-Korea Workshop, OECD Studies on Tourism, OECD Publishing.
|