ولی زاده, مژده, شیرخدایی, میثم, فلاح لاجیمی, حمیدرضا. (1399). کاربرد روش بهترین ـ بدترین فاصله‌ای، در بازاریابی هنر: رتبه‌بندی روش‌های تبلیغات اینترنتی تئاتر. , 12(3), 748-773. doi: 10.22059/jibm.2020.295242.3739
مژده ولی زاده; میثم شیرخدایی; حمیدرضا فلاح لاجیمی. "کاربرد روش بهترین ـ بدترین فاصله‌ای، در بازاریابی هنر: رتبه‌بندی روش‌های تبلیغات اینترنتی تئاتر". , 12, 3, 1399, 748-773. doi: 10.22059/jibm.2020.295242.3739
ولی زاده, مژده, شیرخدایی, میثم, فلاح لاجیمی, حمیدرضا. (1399). 'کاربرد روش بهترین ـ بدترین فاصله‌ای، در بازاریابی هنر: رتبه‌بندی روش‌های تبلیغات اینترنتی تئاتر', , 12(3), pp. 748-773. doi: 10.22059/jibm.2020.295242.3739
ولی زاده, مژده, شیرخدایی, میثم, فلاح لاجیمی, حمیدرضا. کاربرد روش بهترین ـ بدترین فاصله‌ای، در بازاریابی هنر: رتبه‌بندی روش‌های تبلیغات اینترنتی تئاتر. , 1399; 12(3): 748-773. doi: 10.22059/jibm.2020.295242.3739


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب