- ادیب، یوسف، فتحی آذر، اسکندر و سمیه مولا قلقاچی (1394)، «مطالعة تجربیات اساتید و دانشجویان دانشگاه تبریز از توجه به اخلاق پژوهش: مطالعهای پدیدارشناسانه»، فصلنامة راهبرد فرهنگ، شماره 29: 149-178.
- اصغری، فیروزه و محمدعلی نعمتی (1395)، «چالش کیفیت رسالة دکتری در ایران براساس مفهوم زنجیرة ارزش»، فصلنامة تحقیقات فرهنگی ایران، شمارة 2: 159-191.
- اعتمادی فرد، سید مهدی (1392)، «بررسی جامعهشناسانة اعتماد سیاسی-اجتماعی دانشجویان در ایران (با تکیه بر تحلیل ثانویة چند پیمایش ملی)»، فصلنامة تحقیقات فرهنگی ایران، شمارة 3: 27-54.
- بازرگان، عباس (1389)، مقدمهای بر روشهای تحقیق کیفی و آمیخته، تهران: انتشارات دیدار.
- برنبائوم، رابرت (1389)، دانشگاهها چگونه کار میکنند؟ ترجمة حمیدرضا آراسته، تهران: انتشارات مؤسسة پژوهش و برنامهریزی آموزش عالی.
- بزرگ، حمیده و عظیمهالسادات خاکباز (1392)، «استاد راهنمای پنهان: برنامة درسی برآمده از تعامل استاد راهنما و دانشجو در پایاننامههای کارشناسی ارشد»، پژوهش در برنامهریزی درسی، شمارة 36: 38-50.
- بنیاسدی، احمد و سعید ضرغامی (1394)، «واکاوی انتقادی رابطة استاد و دانشجو در فرایند پایاننامهنویسی؛ از منظر دانشجو: (رشته فلسفة تعلیم و تربیت)»، اندیشههای نوین تربیتی، شمارة 2: 125-148.
- بوردیو، پییر (1394)، نظریة کنش: دلایل عملی و انتخاب عقلانی، ترجمة مرتضی مردیها، تهران: انتشارات نقش نگار.
- ترکزاده، جعفر و هاجر معینی شهرکی (1391)، «بررسی مقایسهای منابع قدرت استادان از دید آنان و دانشجویان (مورد مطالعه: دانشکدة علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز)»، فصلنامة مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی، شمارة 1: 196-213.
- ریتزر، جرج (1390)، مبانی نظریة جامعهشناختی معاصر و ریشههای کلاسیک آن، ترجمة خلیل میرزایی و علی بقایی سرابی، تهران: انتشارات جامعهشناسان.
- داناییفرد، حسن (1395)، گفتارهای جدید در خطمشیگذاری عمومی، تهران: انتشارات دانشگاه امام صادق (ع).
- ساکالوفسکی، رابرت (1384)، درآمدی بر پدیدارشناسی، ترجمة محمدرضا قربانی، تهران: انتشارات گام نو.
- صفایی موحد، سعید (1396)، «زیر پوست دانشگاه: واکاوی پدیدة استثمار آکادمیک در نظام آموزش عالی ایران»، دو فصلنامة مطالعات برنامة درسی آموزش عالی، شمارة 15: 7-34.
- فتحی واجارگاه، کورش (1388)، اصول و مفاهیم برنامهریزی درسی، تهران: انتشارات بال.
- مداحی، مرتضی (1389)، «واکاوی مفهوم و ویژگیهای قدرت»، فصلنامة معرفت، شمارة 10: 123-138.
- معینی شهرکی، هاجر، ترکزاده، جعفر، محمدی، مهدی و محسن خادمی (1390)، «بررسی رابطة بین نوع ساختار سازمانی و منابع قدرت مدیران در واحدهای ستادی دانشگاه شیراز»، فصلنامة مطالعات مدیریت بهبود و تحول، شمارة 66: 165-193.
- نبوی، عباس (1379)، فلسفة قدرت، تهران: انتشارات سمت.
- وبر، ماکس (1394)، اقتصاد و جامعه، ترجمة عباس منوچهری، مهرداد ترابینژاد و مصطفی عمادزاده، تهران: انتشارات سمت.
- Arendt, H. (1986), “Communicative power”, S. Lukes (ed.), Power, (pp. 59-75), newYork: newYork university press.
- Barretta-Herman, A. L. & Garrett, K. J. (2000), “Faculty-student collaboration: Issues and recommendations”, Advances in Social Work, No 2: 148-159.
- Bennett, D. M. & Taylor, D. M. (2003), “Unethical practices in authorship of scientific papers”, Emergency Medicine, No. 3: 263-270.
- Botas, P. C. P. (2004), “Students' perceptions of teachers' pedagogical styles in Higher Education”, The journal of doctoral research in education, No. 1: 16-30.
- Bozeman, B. & Youtie, J. (2016), “Trouble in paradise: Problems in academic research co-authoring”, Science and engineering ethics, No. 6: 1717-1743.
- Creswell, J. W. (2007), Qualitative inquiry and research design: Choosing among five approaches, Sage publications.
- Dahl, R. (1986), “The forms of power”, S. Lukes (ed.), Power, (pp. 37-59), newYork: newYork university press.
- Fairholm, G. W. (2003), “Power Politics in Organizational Life: Tactics in Organizational Leadership”. In L. Porter, H. Angle & R. Allen (ed.), Organizational Influence Processes, (pp. 33-44). London & New York: Routledge.
- Flohr, M. (2016), “Regicide and resistance: Foucault's reconceptualization of power”, Distinktion: Journal of Social Theory, No. 1: 38-56.
- Ford, R. & Johnson, C. (1998), “The perception of power: Dependence and legitimacy in conflict”, Social Psychology Quarterly, No. 1: 16-32.
- Foucault, M. (1986), “Disciplinary Power and Subjection”, S. Lukes (ed.), Power, (pp. 229-242), newYork: newYork university press.
- French, J. R. & Raven, B. (1959), “The bases of social power”, In D. Cartwright (ed.), studies in social power, (pp. 150-167), Univer. Michigan.
- Galbraith, J. K. (1986), “Power and Organization”, S. Lukes (ed.), Power, (pp. 211-228), newYork: newYork.
- Goodyear, R. K., Crego, C. A. & Johnston, M. W. (1992), “Ethical issues in the supervision of student research: A study of critical incidents”, Professional psychology: Research and practice, No. 3: 203-210.
- Grant, B. (2003), “Mapping the pleasures and risks of supervision”, Discourse: studies in the cultural politics of education, No. 2: 175-190.
- Izadinia, M. (2014), “Authorship: The hidden voices of postgraduate TEFL students in Iran”, Journal of Academic Ethics, No. 4: 317-331.
- Lee, A. (2008), “How are doctoral students supervised? Concepts of doctoral research supervision”, Studies in Higher Education, No. 3: 267-281.
- Macfarlane, B. (2017), “The ethics of multiple authorship: power, performativity and the gift economy”, Studies in higher education, No. 7: 1194-1210.
- Meng, Y., He, J. & Luo, C. (2014), “Science Research Group Leader's Power and Members' Compliance and Satisfaction with Supervision”, Research Management Review, No. 1: 1-15.
- Moustakas, C. (1994), Phenomenological research methods, Sagepublications.
- Parsons, T. (1986), “Power and the social system”, S. Lukes (ed.), Power, (pp. 94-144), newYork: newYork university press.
- Raven, B. H. (2008), “The bases of power and the power/interaction model of interpersonal influence”, Analyses of social issues and public policy, No. 1: 1-22.
- Sandler, J. C. & Russell, B. L. (2005), “Faculty-student collaborations: Ethics and satisfaction in authorship credit”, Ethics & behavior, No. 1: 65-80.
- Sapir, A. & Oliver, A. (2017), “Loose coupling, conflict, and resistance: the case of IPR policy conflict in an Israeli university”, Higher Education, No. 5: 709-724.
- Sinkkonen, H. M., Puhakka, H. & Meriläinen, M. (2014), “Bullying at a university: students' experiences of bullying”, Studies in Higher Education, No. 1: 153-165.
- Street, J. M., Rogers, W. A., Israel, M. & Braunack-Mayer, A. J. (2010), “Credit where credit is due? Regulation, research integrity and the attribution of authorship in the health sciences”, Social Science & Medicine, No. 9: 1458-1465.
- Wisker, G. & Robinson, G. (2014), “Examiner practices and culturally inflected doctoral theses”, Discourse: Studies in the Cultural Politics of Education, No. 2: 190-205.
Yukl, G. & Tracey, J. B. (2003), “Consequences of Influence Tactics Used with Subordinates, Beers, and the Boss”, In L. Porter, H. Angle & R. Allen (ed.), Organizational Influence Processes, (pp. 96-116). London & New York: Routledge.
|