تعداد نشریات | 158 |
تعداد شمارهها | 6,241 |
تعداد مقالات | 67,872 |
تعداد مشاهده مقاله | 115,474,148 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 90,243,316 |
روایتی از مدرسه طبیعت | ||
نشریه دانشجویی بوم کره | ||
دوره 4، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 9-10 اصل مقاله (818.93 K) | ||
نوع مقاله: مقاله | ||
نویسنده | ||
سارا قلی پور | ||
دانشجوی کارشناسی محیط زیست دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران | ||
چکیده | ||
امروزه ما میدانیم بازی برای کودکان بعد از آب و غذا و خواب بسیار حیاتی است. بازی برای کودکان نه تنها اتلاف وقت نیست، بلکه تمرین زندگی برای کودک است. بچهها به بازی رها، خودانگیخته، ساختار نیافته و هدایت نشده، به بازی با حیوانات و گل و گیاه و بازی با دوستان واقعی و خیالی احتیاج دارد اما متاسفانه امروزه با توجه به کوچک شدن خانهها کودکان ما یا زندانی آپارتمانها هستند یا وقت خود را سرکلاسهای مختلف میگذرانند. تماس آنها با دیگر کودکان در حد یک رقیب یا همکلاسی است، چنین موجودی که کودک دیگر را رقیب خود ببیند و با حیوان و گیاه تعامل نداشته باشد در آینده نه میتواند با همنوعان خود رابطه همواری داشته باشد و نه میتواند عشق و علاقهای به طبیعت داشته باشد تا از آنها حفاظت کند. | ||
عنوان مقاله [English] | ||
A story from nature school | ||
نویسندگان [English] | ||
Sara Gholi Pour | ||
Environmental undergraduate student, Faculty of Natural Resources, University of Tehran | ||
چکیده [English] | ||
Today we know that play is very important for children after water, food and sleep. Play for children is not only a waste of time, but also an exercise in life for the child. Kids need to be free, spontaneous, unstructured and unguided, play with animals and flowers and plants and play with real and imaginary friends, but unfortunately today, due to the shrinking of houses, our children are either prison prisoners or spend their time in classrooms. They are different. Their contact with other children is a competitor or classmate, such a creature that sees the other child as a competitor and does not interact with animals and plants will not be able to have a smooth relationship with their peers in the future, nor will it be able to love nature. To protect them. | ||
مراجع | ||
| ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 332 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 167 |