عزیزی, شهریار, قاسمی نقیب‎‌دهی, آرمین. (1399). عوامل مؤثر بر طبقه‌بندی محصول جدید (نمونه‌‎پژوهی: ماست نوشیدنی لاکتیویا). , 12(1), 243-259. doi: 10.22059/jibm.2018.259481.3085
شهریار عزیزی; آرمین قاسمی نقیب‎‌دهی. "عوامل مؤثر بر طبقه‌بندی محصول جدید (نمونه‌‎پژوهی: ماست نوشیدنی لاکتیویا)". , 12, 1, 1399, 243-259. doi: 10.22059/jibm.2018.259481.3085
عزیزی, شهریار, قاسمی نقیب‎‌دهی, آرمین. (1399). 'عوامل مؤثر بر طبقه‌بندی محصول جدید (نمونه‌‎پژوهی: ماست نوشیدنی لاکتیویا)', , 12(1), pp. 243-259. doi: 10.22059/jibm.2018.259481.3085
عزیزی, شهریار, قاسمی نقیب‎‌دهی, آرمین. عوامل مؤثر بر طبقه‌بندی محصول جدید (نمونه‌‎پژوهی: ماست نوشیدنی لاکتیویا). , 1399; 12(1): 243-259. doi: 10.22059/jibm.2018.259481.3085


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب