سمیعیان, سمانه, غلامعلی لواسانی, مسعود, نقش, زهرا. (1398). رابطه بین خودتنظیمی هیجانی، ادراک از محیط یادگیری و تاب آوری تحصیلی: کاربرد مدل یابی دو سطحی دانش آموز و کلاس. , (), -. doi: 10.22059/japr.2019.247550.642681
سمانه سمیعیان; مسعود غلامعلی لواسانی; زهرا نقش. "رابطه بین خودتنظیمی هیجانی، ادراک از محیط یادگیری و تاب آوری تحصیلی: کاربرد مدل یابی دو سطحی دانش آموز و کلاس". , , , 1398, -. doi: 10.22059/japr.2019.247550.642681
سمیعیان, سمانه, غلامعلی لواسانی, مسعود, نقش, زهرا. (1398). 'رابطه بین خودتنظیمی هیجانی، ادراک از محیط یادگیری و تاب آوری تحصیلی: کاربرد مدل یابی دو سطحی دانش آموز و کلاس', , (), pp. -. doi: 10.22059/japr.2019.247550.642681
سمیعیان, سمانه, غلامعلی لواسانی, مسعود, نقش, زهرا. رابطه بین خودتنظیمی هیجانی، ادراک از محیط یادگیری و تاب آوری تحصیلی: کاربرد مدل یابی دو سطحی دانش آموز و کلاس. , 1398; (): -. doi: 10.22059/japr.2019.247550.642681


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.