جلالیان, سید اسحاق, سعیدی, مهدی, ویسیان, محمد. (1398). تحلیل ارزش ویژۀ برند مقصد گردشگری شهری (مطالعۀ موردی: شهر مریوان). , 7(2), 333-348. doi: 10.22059/jurbangeo.2019.270214.1007
سید اسحاق جلالیان; مهدی سعیدی; محمد ویسیان. "تحلیل ارزش ویژۀ برند مقصد گردشگری شهری (مطالعۀ موردی: شهر مریوان)". , 7, 2, 1398, 333-348. doi: 10.22059/jurbangeo.2019.270214.1007
جلالیان, سید اسحاق, سعیدی, مهدی, ویسیان, محمد. (1398). 'تحلیل ارزش ویژۀ برند مقصد گردشگری شهری (مطالعۀ موردی: شهر مریوان)', , 7(2), pp. 333-348. doi: 10.22059/jurbangeo.2019.270214.1007
جلالیان, سید اسحاق, سعیدی, مهدی, ویسیان, محمد. تحلیل ارزش ویژۀ برند مقصد گردشگری شهری (مطالعۀ موردی: شهر مریوان). , 1398; 7(2): 333-348. doi: 10.22059/jurbangeo.2019.270214.1007


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب