غفاری, محمد, کنجکاو منفرد, امیررضا, عسگر نژاد نوری, باقر. (1398). واکاوی نقش تصویر ذهنی گردشگران از برند بر شهرت مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر یزد. , 6(2), 45-59.
محمد غفاری; امیررضا کنجکاو منفرد; باقر عسگر نژاد نوری. "واکاوی نقش تصویر ذهنی گردشگران از برند بر شهرت مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر یزد". , 6, 2, 1398, 45-59.
غفاری, محمد, کنجکاو منفرد, امیررضا, عسگر نژاد نوری, باقر. (1398). 'واکاوی نقش تصویر ذهنی گردشگران از برند بر شهرت مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر یزد', , 6(2), pp. 45-59.
غفاری, محمد, کنجکاو منفرد, امیررضا, عسگر نژاد نوری, باقر. واکاوی نقش تصویر ذهنی گردشگران از برند بر شهرت مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر یزد. , 1398; 6(2): 45-59.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب