جلالت, شبنم, قلی پور سلیمانی, علی. (1398). تأثیر سبک زندگی الکترونیک بر اجتناب از تبلیغات اینترنتی با تبیین نقش تعدیلگری تجربه منفی و ازدحام تبلیغات. , 11(2), 341-356. doi: 10.22059/jibm.2018.256738.3032
شبنم جلالت; علی قلی پور سلیمانی. "تأثیر سبک زندگی الکترونیک بر اجتناب از تبلیغات اینترنتی با تبیین نقش تعدیلگری تجربه منفی و ازدحام تبلیغات". , 11, 2, 1398, 341-356. doi: 10.22059/jibm.2018.256738.3032
جلالت, شبنم, قلی پور سلیمانی, علی. (1398). 'تأثیر سبک زندگی الکترونیک بر اجتناب از تبلیغات اینترنتی با تبیین نقش تعدیلگری تجربه منفی و ازدحام تبلیغات', , 11(2), pp. 341-356. doi: 10.22059/jibm.2018.256738.3032
جلالت, شبنم, قلی پور سلیمانی, علی. تأثیر سبک زندگی الکترونیک بر اجتناب از تبلیغات اینترنتی با تبیین نقش تعدیلگری تجربه منفی و ازدحام تبلیغات. , 1398; 11(2): 341-356. doi: 10.22059/jibm.2018.256738.3032


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب