محسنیان راد, مهدی, قدیری, مهدی. (1397). نقش رسانه‌ها در اقناع افکار عمومی: مطالعه موردی طرح «انصراف از دریافت یارانه‌ها». , 13(2), 189-206. doi: 10.22059/gmj.2019.70866
مهدی محسنیان راد; مهدی قدیری. "نقش رسانه‌ها در اقناع افکار عمومی: مطالعه موردی طرح «انصراف از دریافت یارانه‌ها»". , 13, 2, 1397, 189-206. doi: 10.22059/gmj.2019.70866
محسنیان راد, مهدی, قدیری, مهدی. (1397). 'نقش رسانه‌ها در اقناع افکار عمومی: مطالعه موردی طرح «انصراف از دریافت یارانه‌ها»', , 13(2), pp. 189-206. doi: 10.22059/gmj.2019.70866
محسنیان راد, مهدی, قدیری, مهدی. نقش رسانه‌ها در اقناع افکار عمومی: مطالعه موردی طرح «انصراف از دریافت یارانه‌ها». , 1397; 13(2): 189-206. doi: 10.22059/gmj.2019.70866


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب