- اباذری، عطیه (1390). عوامل مؤثر بر ترجیحات مصرفکنندگان برنج، مطالعهی موردی: مصرفکنندگان شهری استان مازندران. پایاننامهی کارشناسی ارشد اقتصاد کشاورزی. دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری.
- آمارنامه کشاورزی (1395). اطلاعات جامع کشاورزی. وزارت جهاد کشاورزی. جلد اول. تهران، ایران.
- ایزدیمهر، نرگس (1393). برآورد ارزش کارکردهای غیربازاری دریاچه ارومیه: رهیافت آزمون انتخاب. پایاننامهی کارشناسی ارشد اقتصاد کشاورزی. دانشکدهی کشاورزی. دانشگاه ارومیه.
- بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران (1395). نتایج بررسی بودجهی خانوار در مناطق شهری ایران سال 1394 <www.cbi.ir>.
- حقجو، مریم (1394). برآورد ارزش اقتصادی جنگلهای ارسباران (مقایسهی رهیافتهای آزمون انتخاب و رتبهبندی مشروط. پایاننامه دکترای تخصصی اقتصاد کشاورزی. دانشکدهی علوم کشاورزی، دانشگاه تبریز.
- حیدری کمالآبادی، رضا. نبیزاده، مجتبی. مجاوریان، سید مجتبی. خانکشیپور، غلامرضا و دزیانی، سعید (1395). عوامل مؤثر بر مقدار مصرف برنج در سبد غذایی خانوارهای شهرستان رشت. فصلنامهی اقتصاد کشاورزی و توسعه. 24، (96).
- شرزهای، غلامعلی و جلیلی کامجو، سید پرویز (1392). الگوسازی انتخاب، رویکرد نوین برای ارزشگذاری کالاهای زیستمحیطی، مطالعهی موردی: گنجنامه همدان. فصلنامهی پژوهشهای اقتصادی (رشد و توسعهی پایدار). 13 (3): 18-1.
- عزیزی، جعفر (1385). ارزیابی اقتصادی راهبردهای بازاریابی برنج در استان گیلان. مجلهی علوم کشاورزی. 12(4): 14-1.
- صالحنیا، مینا. حیاتی، باباله. قهرمانزاده، محمد و مولایی، مرتضی (1392). برآورد ارزش بهبود وضعیت زیستمحیطی دریاچه ارومیه: کاربرد روش آزمون انتخاب. مجلهی اقتصاد کشاورزی و توسعه. جلد 27، (4): 276-267.
- جلیلی کامجو، سید پرویز، خوشاخلاق، رحمان، صمدی، سعید و کیانی، غلامحسین (1394). برآورد ارزش اقتصادی-حفاظتی ویژگیهای مختلف اکوسیستمی تالاب گاوخونی: الگوی مدلسازی انتخاب و لاجیت شرطی. فصلنامهی تحقیقات اقتصادی. 50 (1): 127-99.
- Aoki, K., Akai, K., & Ujiie, K. (2016). A choice experiment to compare preferences for rice in Thailand and Japan: The impact of origin, sustainability, and taste. Food Quality and Preference. Article in press.
- Arcidiacono, P., Bayer, P. Blevins, J. R., & Ellickson, P. B. (2012). Estimation of dynamic discrete choice models in continuous time with an Application to Retail Competition. NATIONAL BUREAU OF ECONOMIC RESEARCH. Working Paper 18449. http://www.nber.org/papers/w18449. Massachusetts, Cambridge.
- Bergmann, A., Hanley, N., & Wright, R. (2006). Valuing the attributes of renewable energy investments. Energy Policy, 34: 1004-1014.
- Birol, E., Karousakis K., & Koundouri, P. (2006). Using economic valuation techniques to inform water resources management: A survey and critical appraisal of available techniques and an application. Science of the Total Environment, 365: 105-122.
- Chiew, E., & Daziano, R. A. (2015). A Bayes multinomial probit model for random consumer-surplus maximization. The Journal of Choice Modelling.1-4. Article in press.
- Fosgerau, M., & Börjesson, M. (2015). Manipulating a stated choice experiment. The Journal of Choice Modelling.16:43–49.
- Gurung, B. (2013). A Hedonic Pricing Model of Rice for Bhutan. International Journal of Humanities and Management Sciences (IJHMS) Volume 1, Issue 2 (2013) ISSN 2320–4044 (Online).
- Han, D. B., Nayga, R. M. J. Lee, J.Y., & Yoon, J. M. (2012). Assessing Korean Consumers’ Valuation for Domestic and Imported Rice: Importance of Country of Origin and Food Miles Information. Selected Paper prepared for presentation at the Southern Agricultural Economics Association Annual Meeting, Birmingham, AL, February 4-7.
- Hanley, N., Mourato, S., & Wright, R. (2001). Choice modelling approaches: A superior alternative for environmental valuation? Journal of Economic Surveys 15(3): 435-462.
- Hausman, J. A., & McFadden, D. (1984). Specification tests for the multinomial logit model. Econometrica, 52(5), 1219-1240.
- Hensher, D.A., Rose, J.M., & Greene, W. H. (2005). Applied Choice Analysis: A Primer. New York: Cambridge University Press.
- Lancaster, K. (1966). A new approach to consumer theory. Journal of Political Economics, 74: 217-231.
- Louviere, J.J., & Woodworth, G. (1983). Design and analysis of simulated consumer choice or allocation experiments: an approach based on aggregate data. Journal of Marketing Research, 20: 350-367.
- Louviere, J.J. (1994). Conjoint Analysis. In R.P. Bagozzi, ed, Advanced Methods of Marketing Research. Blackwell Business.
- McFadden, D. (1984). Conditional logit analysis of qualitative choice behavior.In: Zarembka, P. (Ed.), Frontiersin Econometrics. Academic Press, NewYork, NY, 105-142.
- Vega, D.C. ,& Alpizar, F. (2011). The Case of the Toro 3 Hydroelectric Project and the Recreo Verde Tourist Center in Costa Rica; Environment for Development: Discussion Paper Series. EfD DP. 1-26.
- Walisinghe, B.R., & Gunaratne, L.H.P. (2008). Consumer Preferences for Quality Attributes of Rice: A Conjoint Analysis. Journal of Agricultural Economics. 11. 19-30.
|