زارعی قرکانلو, قاسم, مشبکی, اصغر, کردنائیج, اسدالله. (1393). ارزیابی استراتژی انتخاب رسانه تبلیغاتی مبتنی بر رفتار مصرف‌کنندگان. , 9(2), -.
قاسم زارعی قرکانلو; اصغر مشبکی; اسدالله کردنائیج. "ارزیابی استراتژی انتخاب رسانه تبلیغاتی مبتنی بر رفتار مصرف‌کنندگان". , 9, 2, 1393, -.
زارعی قرکانلو, قاسم, مشبکی, اصغر, کردنائیج, اسدالله. (1393). 'ارزیابی استراتژی انتخاب رسانه تبلیغاتی مبتنی بر رفتار مصرف‌کنندگان', , 9(2), pp. -.
زارعی قرکانلو, قاسم, مشبکی, اصغر, کردنائیج, اسدالله. ارزیابی استراتژی انتخاب رسانه تبلیغاتی مبتنی بر رفتار مصرف‌کنندگان. , 1393; 9(2): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب