. (1397). سخن سردبیر: مسئله‎یابی وانتخاب موضوع در پژوهش‎های بازرگانی و بازاریابی. , 10(2), 1-4. doi: 10.22059/jibm.2018.66318
. "سخن سردبیر: مسئله‎یابی وانتخاب موضوع در پژوهش‎های بازرگانی و بازاریابی". , 10, 2, 1397, 1-4. doi: 10.22059/jibm.2018.66318
. (1397). 'سخن سردبیر: مسئله‎یابی وانتخاب موضوع در پژوهش‎های بازرگانی و بازاریابی', , 10(2), pp. 1-4. doi: 10.22059/jibm.2018.66318
. سخن سردبیر: مسئله‎یابی وانتخاب موضوع در پژوهش‎های بازرگانی و بازاریابی. , 1397; 10(2): 1-4. doi: 10.22059/jibm.2018.66318


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب