توسلی, افسانه, سمواتی, فاطمه, فتحعلی زاده, معصومه. (1396). عوامل جامعه شناختی تاثیرگذار بر استفاده از برند در میان زنان مراجعه‌کننده به مراکز خرید شهر تهران. , 8(2), 259-276. doi: 10.22059/ijsp.2018.65062
افسانه توسلی; فاطمه سمواتی; معصومه فتحعلی زاده. "عوامل جامعه شناختی تاثیرگذار بر استفاده از برند در میان زنان مراجعه‌کننده به مراکز خرید شهر تهران". , 8, 2, 1396, 259-276. doi: 10.22059/ijsp.2018.65062
توسلی, افسانه, سمواتی, فاطمه, فتحعلی زاده, معصومه. (1396). 'عوامل جامعه شناختی تاثیرگذار بر استفاده از برند در میان زنان مراجعه‌کننده به مراکز خرید شهر تهران', , 8(2), pp. 259-276. doi: 10.22059/ijsp.2018.65062
توسلی, افسانه, سمواتی, فاطمه, فتحعلی زاده, معصومه. عوامل جامعه شناختی تاثیرگذار بر استفاده از برند در میان زنان مراجعه‌کننده به مراکز خرید شهر تهران. , 1396; 8(2): 259-276. doi: 10.22059/ijsp.2018.65062


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب