. (1396). سخن سردبیر: روندهای تأثیرگذار بر آیندۀ تحقیقات بازاریابی. , 9(3), 1-2. doi: 10.22059/jibm.1396.63848
. "سخن سردبیر: روندهای تأثیرگذار بر آیندۀ تحقیقات بازاریابی". , 9, 3, 1396, 1-2. doi: 10.22059/jibm.1396.63848
. (1396). 'سخن سردبیر: روندهای تأثیرگذار بر آیندۀ تحقیقات بازاریابی', , 9(3), pp. 1-2. doi: 10.22059/jibm.1396.63848
. سخن سردبیر: روندهای تأثیرگذار بر آیندۀ تحقیقات بازاریابی. , 1396; 9(3): 1-2. doi: 10.22059/jibm.1396.63848


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب