. (1395). امکان سنجی اجرای رویکرد نظریه یادگیری سازنده گرایی در فعالیت های یاددهی _ یادگیری دانش آموزان از دیدگاه دبیران. , 7(3), 183-197. doi: 10.22059/japr.2016.63465
. "امکان سنجی اجرای رویکرد نظریه یادگیری سازنده گرایی در فعالیت های یاددهی _ یادگیری دانش آموزان از دیدگاه دبیران". , 7, 3, 1395, 183-197. doi: 10.22059/japr.2016.63465
. (1395). 'امکان سنجی اجرای رویکرد نظریه یادگیری سازنده گرایی در فعالیت های یاددهی _ یادگیری دانش آموزان از دیدگاه دبیران', , 7(3), pp. 183-197. doi: 10.22059/japr.2016.63465
. امکان سنجی اجرای رویکرد نظریه یادگیری سازنده گرایی در فعالیت های یاددهی _ یادگیری دانش آموزان از دیدگاه دبیران. , 1395; 7(3): 183-197. doi: 10.22059/japr.2016.63465


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب