مودی, داود, وحدانی, محسن, میرکاظمی, سیده عذرا. (1396). نقش مدیریت ارتباط با مشتری در مزیت رقابتی استخرهای شنای شهر بیرجند. , 9(2), 272-259. doi: 10.22059/jsm.2017.62983
داود مودی; محسن وحدانی; سیده عذرا میرکاظمی. "نقش مدیریت ارتباط با مشتری در مزیت رقابتی استخرهای شنای شهر بیرجند". , 9, 2, 1396, 272-259. doi: 10.22059/jsm.2017.62983
مودی, داود, وحدانی, محسن, میرکاظمی, سیده عذرا. (1396). 'نقش مدیریت ارتباط با مشتری در مزیت رقابتی استخرهای شنای شهر بیرجند', , 9(2), pp. 272-259. doi: 10.22059/jsm.2017.62983
مودی, داود, وحدانی, محسن, میرکاظمی, سیده عذرا. نقش مدیریت ارتباط با مشتری در مزیت رقابتی استخرهای شنای شهر بیرجند. , 1396; 9(2): 272-259. doi: 10.22059/jsm.2017.62983


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب