- حسینی، مجتبی (1385). بررسی نقش توانمندی کارآفرینانه در کسب مزیت رقابتی پایدار توسط کسبوکارهای کوچک و متوسط (SMEs)، پایاننامۀ کارشناسیارشد، دانشکدۀ مدیریت دانشگاه تهران، چکیده، ص 1
- خزاعی، زهرا (1390). تبیین نقش انگیزش کارآفرینانه در رشد و پایداری کسب وکارها در شرکتهای شهرک صنعتی بوشهر، پایاننامۀ کارشناسیارشد، دانشکدۀ کارآفرینی دانشگاه تهران، چکیده، ص 1.
- داناییفرد، حسن؛ الوانی، سید مهدی؛ آذر، عادل (1388). روششناسی پژوهش کیفی در مدیریت: رویکردی جامع، چ سوم، تهران: صفار-اشراقی، ص 131.
- داوری، علی؛ رضایی، حمیدرضا (1385). «نقش دولت و خط مشیهای دولتی در توسعۀ کارآفرینی»، فصلنامۀ علوم مدیریت ایران، دورۀ اول، ش 2، ص 129-109.
- عسگریان، فریبا؛ فرجیدانا، احمد؛ گودرزی، محمود؛ جعفری، افشار (1384). «بررسی وضعیت اقتصادی صنعت ورزش ایران در سالهای 1370 و 1380»، نشریۀ حرکت، 24، 43-25.
- فلیک، اووه (1387). "درآمدی بر تحقیق کیفی"، ترجمۀ هادی جلیلی، تهران: نشر نی، ص143.
- قلیپور، آرین (1384)." نهادها و سازمانها (اکولوژی نهادی سازمانها)". تهران: سمت. ص 155.
- کیانمرز، یحیی، محرمزاده، مهرزاد، کیانمرز، وحیده، و مرندی، رضا (1386). "بررسی وضعیت اقتصادی صنعت ورزش ایران در سالهای 80 تا 84"، مجموعه مقالات ششمین همایش بینالمللی تربیت بدنی و علوم ورزشی، جزیرۀ کیش، ص94.
- مندعلیزاده، زینب (1393). "طراحی و تبیین الگو و شاخصهای کارآفرینی پایدار در ورزش ایران"، رسالۀ دکتری دانشگاه تربیت مدرس، ص173.
- مندعلیزاده، زینب؛ احسانی، محمد؛ کوزهچیان، هاشم؛ هنری، حبیب (1392). "عوامل محیطی مؤثر بر توسعۀ کارآفرینی در ورزش کشور"، همایش بهبود فضای کسبوکار، تهران، ص 10.
- هومن، حیدرعلی (1390). مدلیابی معادلات ساختاری با کاربرد نرم افزار لیزرل،چ چهارم،تهران: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی (سمت)، ص 70.
- Ball, S. (2005). "The importance of entrepreneurship to hospitality, leisure, sport and tourism." Hospitality, Leisure, Sport and Tourism Network 1: 1-14.
- Black, D. R. (2010). "The ambiguities of development: Implications for ‘development through sport’." Sport in Society 13(1): 121-129.
- Byrd, M.J., Megginson, L. (2008). "Small business management: an Entrepreneur’s guide book", paper back, 6th Ed. PP: 46-51.
- Ciletti, D., & Chadwick, S. (2012). "Sports Entrepreneurship: Theory and Practice":Fitness Information Technology pp:1-2.
- Cochran P. (1994) ."The Toronto Conference: Reflections of Stakeholder Theory", Business & Society 33(1), 95-98.
- Demirdjian, Z. S. (2007). "Social Entrepreneurship: Sustainable Solutions to Societal Problems", Journal of American Academy of Business, Cambridge, 11, 1, pp: 1-2.
- Dyllick, T. and K. Hockerts (2002). "Beyond the business case for corporate sustainability" Business Strategy and the Environment 11: 130-141.
- Farmer, J., Prior, M., Taylor, J. (2012). "A theory of how rural health services contribute to community sustainability." Social Science & Medicine 75(10): 1903-1911.
- Gilmore, A., Gallagher, D., & O'Dwyer. (2011). "Is Social Entrepreneurship an Untapped Marketing Resource? A Commentary on its Potential for Small Sports Clubs." Journal of Small Business & Entrepreneurship 24(1): 11-15.
- Glaser, B. G. (2001). "The grounded theory perspective: Conceptualization contrasted with description", Sociology Press. pp: 145-148.
- Krajnc, D. and P. Glavič (2005). "How to compare companies on relevant dimensions of sustainability." Ecological Economics 55(4): 551-563.
- Labuschagne, C., A. C. Brent., Van Erck, R.G (2005). "Assessing the sustainability performances of industries." Journal of Cleaner Production 13(4): 373-385.
- Lindsey, I. (2008). "Conceptualizing sustainability in sports development." Leisure Studies 27(3): 279-294.
- Manolova, T. S., Eunni, R. V., Gyoshev., B.S. (2008). "Institutional environments for entrepreneurship: evidence from emerging economies in Eastern Europe." Entrepreneurship Theory and Practice 32(1): 203-218.
- Ratten, V. (2011). "Sport-based entrepreneurship: towards a new theory of entrepreneurship and sport management." International Entrepreneurship and Management Journal 7(1): 57-69.
- Ratten, V. and H. Ratten (2011). "International sport marketing: practical and future research implications." Journal of business and industrial marketing 26(8): 614-620.
- Roxas, B. and A. Coetzer (2012). "Institutional environment, managerial attitudes and environmental sustainability orientation of small firms." Journal of Business Ethics: 1-16.
- Salome, L. R., M. V. Bottenburg, et al. (2012). "We are as green as possible: environmental responsibility in commercial artificial setting for lifestyle sports." Leisure Studies 1: 1-18.
- Spaaij, R. N. (2009). "The glue that holds the community together? Sport and sustainability in rural Australia." Sport in Society 12(9): 1132-1146.
- Tilley, F. and W. Young (2009). "Sustainability entrepreneurs: could they be the true wealth generators of the future?" greener management international 55, pp: 79-92.
|