تکلی, همیلا. (1395). عوامل مؤثر بر ارزش برند سازمان ورزشی (کمیتۀ ملی المپیک ج.ا.ا). , 8(5), 727-739. doi: 10.22059/jsm.2016.60329
همیلا تکلی. "عوامل مؤثر بر ارزش برند سازمان ورزشی (کمیتۀ ملی المپیک ج.ا.ا)". , 8, 5, 1395, 727-739. doi: 10.22059/jsm.2016.60329
تکلی, همیلا. (1395). 'عوامل مؤثر بر ارزش برند سازمان ورزشی (کمیتۀ ملی المپیک ج.ا.ا)', , 8(5), pp. 727-739. doi: 10.22059/jsm.2016.60329
تکلی, همیلا. عوامل مؤثر بر ارزش برند سازمان ورزشی (کمیتۀ ملی المپیک ج.ا.ا). , 1395; 8(5): 727-739. doi: 10.22059/jsm.2016.60329


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب