ادبی, نرگس. (1395). تأثیر انتخاب مواد بر دریافت‌های احساسی کاربران از محصولات. , 21(3), 87-94. doi: 10.22059/jfava.2016.59660
نرگس ادبی. "تأثیر انتخاب مواد بر دریافت‌های احساسی کاربران از محصولات". , 21, 3, 1395, 87-94. doi: 10.22059/jfava.2016.59660
ادبی, نرگس. (1395). 'تأثیر انتخاب مواد بر دریافت‌های احساسی کاربران از محصولات', , 21(3), pp. 87-94. doi: 10.22059/jfava.2016.59660
ادبی, نرگس. تأثیر انتخاب مواد بر دریافت‌های احساسی کاربران از محصولات. , 1395; 21(3): 87-94. doi: 10.22059/jfava.2016.59660


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب