- ابراهیمی،احمد، سلطانزاده، وحید، قلاوندی،حسن؛ قلعهای، علیرضا (1390). تحلیل رگرسیون چندگانه ابعاد مدیریت دانش با سرمایۀ فکری در دانشگاه ارومیه، سومین کنفرانس بیناللملی مدیریت سرمایۀ فکری زنجان، ص 3.
- ایرانزاده، سلیمان، عماری، حسین؛ موسوی حسینی، سید علی (1386). «بررسی تأثیر ارزشیابی در بهبود عملکرد کارکنان شبکۀ بهداشت و درمان هشترود»، فصلنامۀ علوم مدیریت، دانشکدۀ مدیریت، اقتصاد و حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، سال اول، ش 3، ص 125-105.
- بهشتی راد، رقیه (1391). بررسی وضعیت کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه ارومیه و رابطۀ آن با ارزشیابی از اساتید در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی، پایاننامۀ کارشناسیارشد مدیریت آموزشی، دانشکدۀ ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه ارومیه، ص 6.
- حسینی، داود (1388). «بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان بانک صنعت و معدن»، نشریۀ مدیریت بازرگانی، دورۀ 1، ش3، ص 83-63.
- رضایی دیزگاه، مراد، آزادهدل، محمدرضا، فرحبد، فرزین؛ قره داغی، ساناز (1390). «بررسی رابطۀ رفتار شهروندی سازمانی با کیفیت خدمات در بیمارستان استان گیلان»، مجلۀ دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دورۀ بیستم، ش 80، ص 15- 10.
- سلطانی، مرضیه (1392). بررسی تأثیر سرمایۀ فکری بر کیفیت خدمات در میان کارکنان ادارۀ برق استان کرمانشاه، پایاننامۀ کارشناسی ارشد مدیریت دولتی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز، ص 16.
- شیمون، ال دولان. و شولر، رندال (1384). مدیریت امور کارکنان و منابع انسانی، ترجمۀ محمد صائبی و محمد علی طوسی، تهران: مؤسسۀ عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامهریزی، ص 102.
- عباسی، ابراهیم؛ گلدی صدقی، امان (1389).«بررسی تأثیر عناصر سرمایۀ فکری بر عملکرد مالی شرکتها در بورس تهران»، بررسیهای حسابداری و حسابرسی، دورۀ 17، ش 60، تابستان، ص 74-57.
- فطرس، محمدحسن؛ بیگی، تورج (1389). «بررسی تطبیقی اثرات سرمایۀ فکری بر عملکرد سازمانی صنعت بانکداری ایران در دو بخش خصوصی و دولتی»، پژوهشنامۀ مدیریت اجرایی، سال دهم، ص 126- 101.
- قلاوندی، حسن (1389). تحلیل روابط بین کیفیتزندگی کاری ولنگرهای مسیر شغلی با منظر عملکرد سازمانی اعضای هئیت علمی دانشگاهها، پایاننامۀ دکتری مدیریت آموزشی، دانشکدۀ علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه اصفهان، ص 19.
- قلاوندی، حسن، بهشتی راد، رقیه؛ قلعهای، علیرضا (1391). «بررسی وضعیت کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه ارومیه براساس مدل سروکوال»، فصلنامۀ فرایند مدیریت و توسعه، ش 3، پیاپی81، ص 67-49.
- قلیچ لی، بهروز؛ مشبکی، اصغر (1385). «نقش سرمایۀ اجتماعی در ایجاد سرمایۀ فکری در سازمان»، فصلنامۀ دانش مدیریت، سال 19، ش75، ص 147-125.
- قلیچ لی، بهروز؛ هجاری، زینالدین؛ رحمانپور، لقمان؛ حبیبپور، اله؛ یزدانی، سودابه (1388). «طراحی مدل اندازهگیری و گزارشدهی سرمایۀ فکری»، فصلنامۀ چشمانداز مدیریت، ش33، ص 150-131.
- قنبرزاده، نوروز محمد (1391). بررسی وضعیت و ارائۀ الگوی ساختاری عملکرد سازمانی براساس مدل کارت امتیازی متوازن از طریق سرمایۀ فکری، پایاننامۀ کارشناسیارشد مدیریت آموزشی، دانشگاه ارومیه، دانشکدۀ ادبیات و علوم انسانی، ص 78.
- کاظمی، ابوالفضل؛ علیمردانی، سحر (1388). «توسعۀ مدل سروکوال برای اولویتبندی اقدامات بهبود کیفیت خدمات»، فصلنامۀ شریف، ش49، ص 150-139.
- مورهد، گ. و گریفین، ر. (1386) رفتار سازمانی، ترجمۀ مهدی الوانی و غلامرضا معمارزاده، چ دوازدهم، تهران: مروارید، ص 479.
- همتی، حسن؛ معینالدین، محمود؛ مظفری شمسی، مریم (1389). «بررسی ارتباط بین سرمایۀ فکری و ارزش بازار و عملکرد مالی شرکتهای غیرمالی»، فصلنامۀ علمی پژوهشی حسابداری مالی، سال دوم، ش 7، ص 48-23.
- Beheshtirad, R., Ghalavandi,H., and Ghalee, A.,(2012), “The interval of educational services quality: Distance of current and desirable situation by nursing students point view of Urmia Medical University”, International Research Journal of Applied and Basic Sciences, 3; 1-6.
- Bontis,N., Keow, W.C.C. and Richardson, S. (2002), “Intellectual capital and Business performance in Malaysian Industries”, Journal of Intellectual capital, Vol1 No. 1, pp. 58-100.
- Goudarzvand Chegini, M. Yousefi S. (2011). “Knowledge –Based Organizations with Approach of Intellectual Capital”, Journal of Basic and Applied Scientific Research, 1(10). 1524-1534
- Hsu Y, Fang W. (2009). “Intellectual capital and new product development performance: The mediating role of organizational learning capability”. Journal of Technological Forecasting & Social Change, PP. 664–677
- Keyes, J. (2007) “Implementing the IT balanced scorecard: aligning IT with corporate strategy”, Auerbach Puboicaiton Taylor and Francis Group.1;22-31.
- Kline, R.B. (2011). “Principles and practice of structural equation modeling”. Second Edition, New York: The Guilford Press.126.
- Krishna Naik, C.K., Gantasala, S.B., and Prabhakar,G.V.(2010), “SERVQUAL, Customer Satisfaction and Behavioral Intentions in Retailing”, European Journal of Social Sciences .17(2); 200-214.
- Mar, B. (2004). “Measuring and Benchmarking Intellectual”, Benchmarking: an International Journal, 11(6). 559-570.
- Martínez, J and Martínez, L .(2010). “The service profit chain: How leading companies link profit to loyalty and satisfaction” .Journal of Retailing and Consumer Services, 17(1). 421-430.
- Riccucci, N. M. and Lurie, I. (2001) “Employee performance evaluation in social welfare offices”, Review of public personnel administration, 21(1), 27-37.
- Sahney, S. (2003). “Enhancing Quality in education: application of Quality Function Deployment- an industry perspective”. Work study, 52( 6), 297-309
29. Speckbacher, G.; Bischof, J. and Pfeiffer, T. (2003). “A descriptive analysis on the implementation of balanced scorecard in German speaking countries”, Management Accounting Research 14, 361-387.
- Tayles, M (2007), “Intellectual capital, management accounting practices and corporate performance perceptions of managers”, Accounting, Auditing & Accountability Journal 20 (4). 522-548.
- Watson, A., Stanworth, J., Healeas, S., Purdyb, D., and Stanworthc, C., (2005), “Retail franchising: an intellectual capital perspective”, Journal of Retailing and Consumer Services, 12 : 25–34.
|