- ابراهیمی، عبدالحمید؛ دهدشتی شاهرخ، زهره؛ مهدیه، امید (1389). «بررسی عوامل مؤثر و مشکلات شرکتها در بهکارگیری تجارت الکترونیک». ماهنامة علمی- پژوهشی دانشگاه شاهد، سال 17، شمارة 44، صفحات 416-396.
- امیرخانی، امیرحسین؛ طالعیفر، رضا؛ فقیه، محمدباقر؛ فاضلی کبریا، حامد (1391). «تحلیل و رتبهبندی عوامل مؤثر بر پذیرش تجارت الکترونیک در شرکتهای کوچک و متوسط صنایع غذایی و آشامیدنی». فصلنامة مطالعات مدیریت فناوری اطلاعات، سال اول، شمارة دوم، صفحات 146-123.
- بامداد صوفی، جهانیار؛ علیشیری، بهرام؛ عبداللهی، حمیده (1390). «بررسی عوامل مؤثر بر استقرار تجارت الکترونیک در شرکت مفتول چشمه کرمان». پژوهشنامة علوم و فناوری اطلاعات، سال دوم، شمارة اول، صفحات 76-67.
- حمیدی، میلاد (1390) نقش تجارت الکترونیک در بازاریابی محصولات کشاورزی». بازیابیشده در 17 آذر 1390 از http://bazaryabimakeshavarzi2011. persianblog. ir/1390/9/
- رضایی، مسعود (1388). «نظریههای رایج دربارة پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات». فصلنامة پژوهشهای ارتباطی، شمارة چهارم، صفحات 93-63.
- رضایی دولتآبادی، حسین؛ خزایی پول، جواد؛ شعبانی نفت چالی، جواد (1391). «بررسی تمایل به خرید الکترونیکی بر اساس بسط مدل پذیرش تکنولوژی». فصلنامة علمی-پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال دوم، صفحات110-93.
- زنجیرچی، سیدمحمود؛ کنجکاو منفرد، امیررضا؛ حاتمینسب نوری، ابوالفضل؛ ستارزاده، هادی (1391). «مدل پذیرش تکنولوژی توسعهیافته جهت اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک». مجلة مدیریت بازاریابی، شمارة 16، صفحات 16-1.
- سایت بازار بزرگ کشاورزی ایران (1392). «نقش تجارت الکترونیک در بخش کشاورزی». بازیابیشده در 24 آبان 1392 برگرفته از http://www. bbk-iran.com.
- شیخشعاعی، فاطمه؛ علومی، طاهره (1386). «بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری اطلاعات توسط کتابداران کتابخانههای دانشکدههای فنی دانشگاههای دولتی شهر تهران». کتابداری و اطلاعرسانی، دورة دهم، شمارة سوم، صفحات 71-58.
- عبدالوند، محمدعلی؛ رشادتجو، حمیده؛ عبدالعظیمی، مجید (1391). «بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی از تلفیق مدل پذیرش تکنولوژی با ریسک ادراکشده توسط مصرفکننده». مدیریت بازاریابی، شمارة 15، صفحات 14-1.
- غفاری آشتیانی، پیمان؛ زنجیردار، مجید؛ شعبانی، رضا (2012). «بررسی تأثیر اعتماد و ریسک ادراکشده بر پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی در بین مشتریان بانکهای شهرستان اراک». مدیریت بازاریابی، شمارة هفتم، صفحات 61-40.
- کفاشپور، آذر؛ دهنوی، محمدحسین (1389). «تأثیر فرهنگ بر تجارت الکترونیک». دانش و فناوری، سال دوم، شمارة سوم، صفحات 127-110.
- موسایی، محسن؛ عمانی، احمدرضا (1389). «عوامل مؤثر بر نگرش جوانان روستایی استان کهگیلویه نسبت به اشتغال در بخش کشاورزی». پژوهشهای ترویج و آموزش کشاورزی، سال سوم، شمارة دوم، صفحات50-37.
- نعیمی، امیر؛ پزشکیراد، غلامرضا؛ چیذری، محمد؛ حسینی، فاطمه (1390). «چالشهای توسعة تجارت الکترونیک در بخش کشاورزی از دیدگاه کارشناسان ستادی وزارت جهاد کشاورزی». پژوهشهای ترویج و آموزش کشاورزی، سال چهارم، شمارة چهارم، صفحات 41-29.
- نوذری، نیو؛ رحیمی بدر، بیتا؛ سعیدائی، هانیا (1391). «تجارت الکترونیک و توسعة بخش کشاورزی». بازیابیشده در 27 اردیبهشت 1391، برگرفته ازhttp://www. ebtekarco. com
- یزدانی زنگنه، مریم؛ خسرویپور، بهمن (1389). «مؤلفههای مؤثر بر پذیرش تجارت الکترونیک از سوی بنگاههای کوچک و متوسط در بخش کشاورزی». فصلنامة تخصصی پارکها و مراکز رشد، سال هفتم، شمارة 25، صفحات 64-59.
- Aldás-Manzano, J.; Lassala-Navarré, C.; Ruiz-Mafé, C.; Sanz-Blas, S. (2009). “The role of consumer innovativeness and perceived risk in online banking usage”. International Journal of Bank Marketing, 27(1), 53-75.
- Bazgosha, G.;, Eizi, N.; Nawaser, K.; Parhizgar, M. M. (2012). “Technology of e-banking: perspective of costumers' perceived risk and uncertainty”. Indian Journal of Science & Technology, 5(2), 2200-2208.
- Ducey, A. J. (2013). Predicting Tablet computer use: an extended technology acceptance model. Doctoral dissertation, University of South Florida.
- Featherman, M. S.; Pavlou, P.A. (2003). “Predicting e-services adoption: a perceived risk facets perspective”. International Journal of Human-computer Studies, 59(4), 451-474
- Eskandarpour, B.; Khiavi, P.K.; Amiri, M.; Tohidi, A. (2012). “Survey of effective factors on the acceptance of E-commerce by the managers of agricultural cooperatives of Moghan region”. International Journal of Agronomy and Plant Production, 3(11), 468-474.
- Gebauer, J. , Kline, D. M.; He, L. (2011). “Password security risk versus effort: An exploratory study on user-perceived risk and the Intention to use online applications”. Journal of Information Systems Applied Research, 4(2), 52.
- King, W. R.; He, J. (2006). “A meta-analysis of the technology acceptance model”. Information & Management, 43(6), 740-755.
- Lee, Y. H.; Hsieh, Y. C.; Hsu, C. N. (2011). “Adding Innovation Diffusion Theory to the Technology Acceptance Model: Supporting Employees' Intentions to use E-Learning Systems”. Educational Technology & Society, 14(4), 124-137.
- Li, Y.; Fu, Z. T.; Li, H. (2007). “Evaluating factors affecting the adoption of mobile commerce in agriculture: An empirical study”. New Zealand Journal of Agricultural Research, 50(5), 1213-1218.
- Li, Y. H.; Huang, J. W. (2010). “Applying theory of perceived risk and technology acceptance model in the online shopping channel”. World Academy of Science, Engineering and Technology, 53(1), 919-925.
- Lim, N. (2003). “Consumers’ perceived risk: sources versus consequences”. Electronic Commerce Research and Applications, 2(3), 216-228.
- Manouselis, N.; Konstantas, A.; Palavitsinis, N. Costopoulou, C.; Sideridis, A. B. (2009). “A survey of greek agricultural e-markets”. Agricultural Economics Review, 10(1),97-112.
- Rial, A. (2013). Privacy-preserving e-commerce protocols (Doctoral dissertation, Doctoral dissertation. Doctoral Dissertation, KU Leuven University, Belgium. Retrieved from: https://www. cosic. esat. kuleuven. be/publications/thesis-220. pdf).
- Sadi, A. H. M. ; Noordin, M. F. (2011). “Factors influencing the adoption of M-commerce: An exploratory Analysis,492-499.
- Shah Alam, S.; Ali, M. Y.; Mohd. Jani, M. F. (2011). “An empirical study of factors affecting electronic commerce adoption among SMEs in Malaysia”. Journal of Business Economics and Management, 12(2), 375-399.
- Sridhar, G. (2007). “Consumer involvement in product choice: role of perceived risk”. Decision (0304-0941), 34(2).
- Wen, W. (2007). “A knowledge-based intelligent electronic commerce system for selling agricultural products”. Computers and Electronics in Agriculture, 57(1), 33-46
- Zhang, J.; Zhang, X.; Mu, W.; Zhang, J.; Fu, Z. (2009). “Farmers 'information usage intention in china based on the technology acceptance model”. In Computer and Computing Technologies in Agriculture II, Volume 3 (pp.1845-1853). Springer US.
|