- ایرانزاده، سلیمان؛ محمودی، محسن (1389). شناخت و ارزیابی فرهنگ سازمانی در چارچوب مدل دنیسون. تبریز، انتشارات فروزش.
- رمضانیان، محمدرحیم؛ بساقزاده، نرجس (1390). «تأثیر توانایی جذب و فرهنگ سازمانی بر موفقیت اجرای IS در شرکت های تولیدی قطعات خودروی استان گیلان». مدیریت فناوری اطلاعات دانشکدة مدیریت دانشگاه تهران، دورة سوم، شمارة نهم، صفحات 68-41.
- شمس، عبدالحمید (1385). نظری بر پیامدهای دولت الکترونیکی با نگرش مدیریتی- حقوقی،. تهران، مؤسسة عالی آموزشوپرورش مدیریت و برنامهریزی.
- فیضالاسلام، سیدعلینقی (1365). ترجمه و شرح نهج البلاغه. تهران، سپهر.
- قربانیزاده، وجهالله؛ دلجو، غلامحسین؛ امیری، آرین (1387). «عوامل مؤثر بر پذیرش سامانة مدیریت شهری تهران (137) توسط شهروندان». فصلنامة مدیریت شهری، دورة ششم، شمارة 22، صفحات 22-7.
- قوچانی، فرخ؛ بذریزاده، مریم (1390). «بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر استقرار سیستمهای اطلاعات». چشمانداز مدیریت دولتی، دورة دوم، شمارة هفتم، صفحات 95-81.
- کاظمیان، غلامرضا؛ قربانیزاده، وجهالله؛ رستگار، سیدحامد (1388). «عوامل مؤثر بر حق دسترسی شهروندان به اطلاعات در حکومتهای محلی: مطالعهای در شهر مشهد». مطالعات مدیریت، شمارة 60، صفحات 88-73.
- لک، بهزاد؛ جوادیان، رضا (1390). «تأثیر زیرساختهای فناوری اطلاعات در توانمندسازی کارکنان پلیس». فصلنامة توسعة مدیریت منابع انسانی، دورة ششم، شمارة 19، صفحات 60-31.
- محمدی، نفیسه؛ پورابراهیمی، علیرضا؛ طلوعی اشلقی، عباس (1389). «ارائة چارچوبی از عوامل مؤثر بر موفقیت ارائة خدمات دولت سیار در ایران». مدیریت فرهنگی، دورة چهارم، شمارة نهم، صفحات 116-95.
- مشایخی، علینقی؛ فرهنگی، علیاکبر؛ مؤمنی، منصور؛ علیدوستی، سیروس (1384). «بررسی عوامل کلیدی مؤثر بر کاربرد فناوری اطلاعات در سازمانهای دولتی ایران: کاربرد روش دلفی»،. فصلنامة مدرس علوم انسانی، شمارة 42، صفحات 191-232.
- یعقوبی، نورمحمد (1389). مدیریت دولتی (سیر اندیشههای نوین). تهران، سمت.
- Accenture (Institute for Health and Public Service Value) (2009). “From e-government to e-governance using new technologies to strengthen relationships with citizens“. Institute for Health and Public Service Value. 1-98. Available Online at Https://Www.Accenture.Com/Us-En.
- Al-Hujran, O.; Al-Dalahmeh, M.; Aloudat, A. (2011). “The role of national culture on citizen adoption of e-government services: an empirical study“. Electronic Journal of E-government, 9(i.2), 93-106.
- Barrett, M.; Slavova, M. (2011). “Making ICT infrastructure appliances and services more accessible and affordable in rural areas, overview of ICT in agriculture: opportunities, access and cross-cutting themes, economic and sector work. World Bank publication. 15-48.
- Calista, D.; Melitski, J. (2007). “E-government and e-governance: converging constructs of public sector information and communications technologies”. Paq Spring, 87-120.
- Dasgupta, Sh. (2010). Integrating the poor through e-governance: a case study of the national e-governance plan in Indi., A Thesis Submitted To The Graduate Faculty Of Rensselaer Polytechnic Institute.
- Ehtesham, M.; Muhammad, T.; Muhammad, Sh. (2011). “Relationship between organizational culture and performance management practices: a case of university in Pakistan“ Journal of Competitiveness, 4, 78-87.
- Godse, V.; Garg, A. (2007). “From e-government to e-governance, foundations of e-government, computer society of India”. Available in: Www.Csi-Sigegov.Org/1/2_313.Pdf.
- Hamner, M.; Qazi, R. (2009). “Expanding the technology acceptance model to examine personal computing technology utilization in government agencies in developing countries”. Government Information, 26, 128–136
- Indeje, W. G.; Zheng, Q. (2010). “Organizational culture and information systems implementation: a structuration theory perspectiv”. Sprouts: Working Papers on Information Systems, 10(27), 1-15.
- Jackson, S. (2011). “Organizational culture and information systems adoption: a three-perspective approach”. Information and Organization, 21, 57–83.
- Kolsaker, A.; Kelley, L. (2008). “Citizens’ attitudes towards e-government and e-governance: a UK study”. International Journal of Public Sector Management, 21(7) ,.723-738.
- 23. Mphidi, H. (2008). Digital divide and e-governance in south Africa, Tshwane University Of Technology
- Ranganath, N. S.; Raju, T. K.; Rao, P. T. (2011). “E-governance and ICTs: challenging initiatives in India”. The Journal of Sri Krishna Research & Educational Consortium, Asia Pacific Journal of Research in Business Management, 2(6), 231-239.
- Ray, S. (2012). “Reinforcing accountability in public services: an ICT enabled framework”. Transforming Government: People, Process and Policy. 6. 135-148.
- Saxena, K. B. C. (2005). “Toward excellence in e-governance”. International journal of public sector management, 18(6), 498-513.
- Shroff, B. P. (2012). “Design of e-governance projects for accountability: the Indian context”. Cprsouth7 Conference, Port Louis, Mauritius, Sep.2012. Available At: Http:// Ssrn.Com
- UN (2014). United Nations e-government survey, e-government for the future we want. United Nations Department of Economic And Social Affairs. 1-284
- Zambrano, R.; Seward, R. K. (2013). “From connectivity to service delivery: case studies in e-governance”. United Nations Development Programme, Available at: Http://Www.Undpegov.Org/
|