- آذریون، فریدون (1383). بستهبندی. تهران، آذریون. ص 87-84.
- ابراهیمی ، الهام (1388). بررسی تأثیر ابعاد بصری و اطلاعاتی بستهبندی بر تصمیمگیری خریداران شامپوهای تولیدی داخل. پایاننامۀ کارشناسیارشد، دانشگاه تهران. ص 91-89.
- آقازاده،هاشم؛ حقیقی، محمد؛ ابراهیمی، الهام (1390). بررسی تأثیر ابعاد بصری و اطلاعاتی بستهبندی بر تصمیم خرید. چشمانداز مدیریت بازرگانی، ش 7. ص 115-113.
- بلوریان تهرانی، محمد (1373). راهنمای بستهبندی کالاهای صادراتی (میوهها و سبزیهای تازه). مؤسسۀ مطالعات و پژوهشهای بازرگانی، تهران، ص 104.
- بلوریان تهرانی، محمد (1373). بازاریابی به زبان ساده (تبلیغات و پیشبرد فروش). تعاون، ش 31. ص 115.
- بلوریان تهرانی، محمد (1375). کیفیت محصول + بستهبندی مطلوب = موفقیت در صادرات.مجلۀ پیام صادرات، ش 31. ص 84.
- توفیق، یگانه (1389). بررسی تأثیر بستهبندی بر هویت برند در صنایع غذایی. پایاننامۀ کارشناسیارشد، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران. ص 79-76.
- ذنوزی، انشااله (1388).بررسی رابطۀ بین ویژگیهای بستهبندی آبمیوه و تصمیمگیری خریداران. پایاننامۀ کارشناسیارشد، تهران، دانشگاه علامه طباطبایی. ص 88-85.
- رنجبریان، بهرام (1378). بازاریابی و مدیریت بازار. تهران، شرکت چاپ و نشر بازرگانی. ص 211-209.
- سوروکا، والتر (1391). مبانی فنآوری بستهبندی، شناخت: نگاهی به بستهبندی، کارکردهای بستهبندی، طراحی گرافیک. ترجمۀ هاشم حبیبی و رضا نورانی. هیراد. تهران. ص 76-71.
- شعبانی، هادی (1388). بررسی مهمترین ویژگیهای بستهبندی محصولات غذایی (شیر پاستوریزه) بر فرایند انتخاب مشتری. پایاننامۀ کارشناسیارشد، دانشگاه علامه طباطبایی. ص 98-95.
- فیض، داود؛ سلحشور، اکبر (1387). نقش بستهبندی در بازاریابی. پایاننامه. دانشگاه سمنان. ص 94-91.
- فیض، داود؛ سلحشور، اکبر (1389). بررسی کاربرد نسبت طلایی در بستهبندی محصولات و تأثیر آن بر رفتار خرید مصرفکنندگان. مدیریت بازرگانی، ش 6. ص 128-127.
- معتمدیفر، کاظم (1390). شناخت بستهبندی. فرات. تهران. ص 102-98.
- Allaway, David (2006). Nike – Shoe Box Packaging. Land quality division solid waste policy and program development section. Pp.1-2.
- Garber, L.L; Burke, R. R; Jones, J. M (2000). The role of package color in consumer purchase consideration and choice. Working paper, Marketing Sciences Institute. Pp. 59-72.
- Goncalves, P.; Ricardo, J. (2008). Consumer behavior: Product characteristics and quality perception. MAPRA Paper, No. 11142, pp. 1-29.
- Imram, N. (1999). The role of visual cues in consumer perception and acceptance of a food product. Nutrition and food science. No. 5, Sept ember/ October, pp. 224- 228.
- Johnson, M. (1998), Packaging Logistics - a value added approach, Doctoral thesis, Department of Engineering Logistics, Lund Institute of Technology, Lund University, Lund, Sweden. Pp.83-89.
- Packaging Design (2013).Nike Air Packaging Concept. Scholz & Friends , Germany.http://www.thedieline.com/blog/2013/6/17/nike-air-packaging-concept.html
- Polonsky, M.J.; Bailey, J.; Baker, H.; Basche, c. (1998). Commune cating environmental information: are marketing claims on packaging misleading. Journal of business ethics, Vol. 17, No. 3, pp. 281-294.
- Polyakova K. (2013). Packaging design as a Marketing tool and Desire to purchase, Bachelor’s Thesis. Saimaa University of Applied Science. Faculty of Business Administration, Lappeenranta. Pp. 78-81.
- Rundh, B. (2005). The multi- faced dimension of packaging: Marketing logistics or marketing tool? British food journal, Vol. 107, No. 9, pp. 670- 684.
- 24. Rundh, B. (2009). Packaging design: creating competitive advantage with product packaging. British Food Journal, 111(9), 988-1002.
- Saghir, M. (2002). Packaging Logistics Evaluation in the Swedish Retail Supply Chain, Licentiate thesis, Department of Design Sciences, Division of Packaging Logistics, Lund University, Lund. P. 92.
- Sara, R. (1990) Packaging as a Retail Marketing Tool, International Journal of Physical Distribution & Logistics Management, Vol. 20 Iss: 8, pp.29 – 30
- Silayoi, p.; speece, M. (2007). The importance of packaging attrilaites: a conjoint analysis approach. European journal of marketing, Vol. 41, No. 11, pp. 1495 -1517.
- Simms,C. ; Trott, P. (2010).Packaging development: A conceptual framework for identifying new product opportunities.Marketing Theory .vol. 10 no. 4 397-415.
- Wansink, B.; Huffman, C. (2001) Revitalizing mature packaged goods, Journal of Product & Brand Management, Vol. 10 Iss: 4, pp.228 – 242
|