رجوعی, مرتضی, عزت زاده, مستوره, سعیدی, سمیه. (1394). تحلیل عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی در فروش کتب الکترونیک. , 49(2), 255-275. doi: 10.22059/jlib.2015.56986
مرتضی رجوعی; مستوره عزت زاده; سمیه سعیدی. "تحلیل عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی در فروش کتب الکترونیک". , 49, 2, 1394, 255-275. doi: 10.22059/jlib.2015.56986
رجوعی, مرتضی, عزت زاده, مستوره, سعیدی, سمیه. (1394). 'تحلیل عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی در فروش کتب الکترونیک', , 49(2), pp. 255-275. doi: 10.22059/jlib.2015.56986
رجوعی, مرتضی, عزت زاده, مستوره, سعیدی, سمیه. تحلیل عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی در فروش کتب الکترونیک. , 1394; 49(2): 255-275. doi: 10.22059/jlib.2015.56986


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب