- اشمیت، ریچارد ای. لی تیموتی دی. (1390). کنترل و یادگیری حرکتی: با تأکید رفتاری. فرخی، احمد؛ بهرام، عباس و خلجی، حسن: انتشارات نرسی، فصل 4، صص 116.
- پرویزی، نسترن. (1389). اثر تغییر جهت توجه با استفاده از خودگویی آموزشی براجرا و یادگیری پرتاب آزاد بسکتبال در دختران جوان دانشجو. دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران، فصل 5، صص 123-118.
- شجاعی، معصومه. دانغانیان، مارینا. (1386). اثر کانون توجه بر یادگیری شوت بسکتبال در دختران نوجوان. فصلنامۀ علوم ورزشی جهش. پژوهشکدۀ ادارۀ تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی.
- رضایی، فاطمه. فرخی، احمد.(1388). اثر خودگفتاری آموزشی بر اجرای مهارتهای حرکتی ساده و پیچیدۀ دانشجویان تربیت بدنی .پژوهش در علوم ورزشی رفتار حرکتی، شمارۀ 25. صص 140-127.
- رضایی، میثم. (1390). اثر چشم برتری، نیازهای تکلیف و مکان شی بر انتخاب دست در دسترسی افراد بزرگسال. رسالۀ دکتری. دانشگاه آزاد اسلامی. دانشکدۀ تربیت بدنی، فصل 5، صص 104-98.
- طهماسبی فرشید. (1383). اثرات تمرکز درونی و بیرونی توجه بر عملکرد و یادگیری یک مهارت منتخب فوتبال. دانشگاه شهید بهشتی، پایاننامۀ کارشناسیارشد، فصل 5، صص 112-109.
- کریمی، حسین. فیاض مقدم، کیوان.(1388). بررسی شیوع چاقی و ارتباط آن با سن شروع علائم بلوغ در کودکان 14-8 ساله سنندج. دانشگاه علوم پزشکی سنندج. پایاننامۀ دورۀ دستیار تخصصی کودکان، فصل 3، صص 47-44.
- گِلِن، تِپر.(1388). راهنمای سطح یک مربیگری پینگ پنگ، ترجم لطفالله نسبی جمیل. انتشارات کمیتۀ ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران، بخش 2، صص 170-172.
- Castaneda, B., Gray, R. (2007). Effects of focus of attention on baseball batting performance in players of differing skill levels. Journal of Sport & Exercise Psychology, 29, 59-76.
- Chroni, S., Perkos, S. & Theodorakis, Y. (2007). Function & performance of motivational & instruction self-talk for Adolescent basketball players the journal of sport psychology, 9 (1), 163-176.
- Hardy, j. (2006). Speaking clearly: A critical review of the self-talk literature. The Journal Psychology of Sport & Exercise, 7, 81-97.
- Hatzigeargiadis, A., zourbanos, N., Mpoumpaki, S. & Theodorakis, Y. (2008) .Mechanisms underlying the Self-talk performance relationship: the effects of motivational self-talk on self-confidence & anxiety. The journal of psychology of sport & Exercise, 10, 186-192.
- Hatzigeorgadis, A., Zourbanos, N., galanis, E., & Theodorakis, Y. (2011). Self-Talk and Sports Performance: A Meta-Analysisjournals. Perspectives on Psychological Science 6(4) 348–356.
- Liao, ch., Master, R. (2001). Analogy learning: A means to implicit motor learning. Journal of Sports Sciences, 2001, 19, 307-319.
- Magill RA. 2011. Motor learning and control: Concepts and applications: McGraw-Hill Boston, MA, 7,153-154.
- Mc Nevin, N.H., Shea, C.H., & Wulf, G. (2003). Increasing the distance of an external focus of attention enhances learning. Psychological Research Psychologist Frosting, 67, 22-29.
- Perkos, S., Theodorakis, Y., & Chorni, S. (2002). Enhancing performance and skill acquisition in novice basketball players with instructional self-talk. The Sport Psychologist, 16, 368–383.
- Schmidt, RA., Lee, TD. (2011). Motor control and learning: A behavioral emphasis: Human Kinetics Publishers, 4, 97-130.
- Schmidt, RA., Wrisberg, CA. (2008). Motor learning and performance: a situation-based learning approach: Human Kinetics Publishers,7,111-116.
- 20. Tod, D., Thatcher, H., Mcguigan, M., & Thatcher, J. (2009). Effects of Instructional and Motivational Self-talk on The Vertical Jump. Journal of Strength and Conditioning Research23 (1)/196–202.
- Totska, V., & Wulf, G. (2003). The influence of external and internal foci of attention on transfer to novel situations and skills. Research Quarterly for Exercise and Sport, 74, 220-225.
- Wulf G, McNevin N, Shea CH. 2001. The automaticity of complex motor skill learning as a function of attentional focus. The Quarterly Journal of Experimental Psychology: Section A 54: 143-154.
- Wulf G, Su J. 2007. An external focus of attention enhances golf shot accuracy in beginners and experts. Research Quarterly for Exercise and Sport 78, 384-93.
- Wulf, G. (2007). Attentional focus and motor learning: A review of 10 years of research. E-Journal Bewegung und Training, 1, 4–11.
- 25. Wulf, G., ( 2012 ). Attentional focus and motor learning: a review of 15 years. International Review of Sport and Exercise Psychology, 1-28.
- Wulf, G., Dufek, J. S. (2009). Increased jump height an external focus due to enhanced lower extremity joint kinetics. Journal of Motor Behavior, 41 (5), 71-79.
- Wulf, G., Hob, M., & prinz, W. (1998). Instructions for motor learning Differential effects of internal versus external focus of attention. Journal of Motor Behavior, 30, 169-179.
- 28. Wulf, G., Lauterbach, B., & Toole, T. (1999). Learning advantage of an external focus of attention in golf. Research Quarterly for Exercise & Sport, 70, 120-126.
|