مشعلی, بهزاد. (1394). بنچ مارکینگ و کاربردهای آن در سازمان (مطالعۀ موردی: طراحی و تدوین مختصات محلۀ سامان‌یافته در شهر تهران). , 7(2), 353-372. doi: 10.22059/jipa.2015.54675
بهزاد مشعلی. "بنچ مارکینگ و کاربردهای آن در سازمان (مطالعۀ موردی: طراحی و تدوین مختصات محلۀ سامان‌یافته در شهر تهران)". , 7, 2, 1394, 353-372. doi: 10.22059/jipa.2015.54675
مشعلی, بهزاد. (1394). 'بنچ مارکینگ و کاربردهای آن در سازمان (مطالعۀ موردی: طراحی و تدوین مختصات محلۀ سامان‌یافته در شهر تهران)', , 7(2), pp. 353-372. doi: 10.22059/jipa.2015.54675
مشعلی, بهزاد. بنچ مارکینگ و کاربردهای آن در سازمان (مطالعۀ موردی: طراحی و تدوین مختصات محلۀ سامان‌یافته در شهر تهران). , 1394; 7(2): 353-372. doi: 10.22059/jipa.2015.54675


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب