- بیات، محمدکریم (1381). تأثیر فناوری اطلاعات بر ساختار سازمان و مدیریت کتابخانههای دانشگاه علامه طباطبایی. پایان نامه کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی، دانشگاه تربیت مدرس.
- بیات، محمدکریم (1391). خدمات مرجع دیجیتال در کتابخانه دانشگاهی. ترجمه محمدکریم بیات. دانشگاه علامه طباطبایی. تهران
- دفت، ریچارد ال (1377). تئوری و طراحی سازمان. ریچارد ال دفت؛ ترجمه علی پارساییان، محمد اعرابی. تهران: دفتر پژوهش های فرهنگی.
- رضایی شریفآبادی، سعید؛ غیبی زاد، آزاده (1385). برنامه ریزی راهبردی (استراتژیک) برای استفاده از اطلاعات در کتابخانه ها. مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات،67 (3)،51-67.
- رهادوست، فاطمه (بهار) (1386). فلسفه کتابداری و اطلاع رسانی. تهران: نشر کتابدار، 1386.
- سلیمانی، حجت اله (1391). تکنولوژی اطلاع رسانی. تهران: حجت اله سلیمانی.
- سینایی، علی؛ توفیق، مسعوده (1355). انتخاب کتاب: راهنمای کتابداران و کتابخانه ها، تهران: موسسه تحقیقات و برنامهریزی علمی و آموزشی، مراکز مدارک علمی.
- شیخ شجاعی، فاطمه (1385). بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری اطلاعات توسط کتابداران کتابخانههای دانشکدههای فنی دانشگاههای دولتی شهر تهران: «قابلیت کاربرد مدل پذیرش فناوری». پایان نامه کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی، دانشگاه تهران.
- فرج پهلو، عبدالحسین؛ مهرعلیزاده، یدالله و آخشیک، سمیه (1389). بکارگیری الگوی تعالی سازمانیEFQMدر بررسی مقایسهای سنجش کیفیت مدیریت فناوری اطلاعات درکتابخانههای دانشگاه شهید چمران اهواز و علوم پزشکی جندی شاپور، مطالعات کتابداری و علم اطلاعات دانشگاه شهید چمران اهواز ، 15(1)،3-28.
- لستر، جون (1389). مبانی مطالعات اطلاعرسانی: درک اطلاعات و محیط آن. جون لستر و والس ک. کوهلر؛ مترجم محسن نوکاریزی. تهران: چاپار.
- Alemna, A. (1998). An overview of library management practices in West Africa. Library Management, 19 (1): 9–11.
- Carrol, W. Wagar, T. (2010). Is there a relationship between information technology adoption and human resource management? Journal of Small Business and Enterprise Development, 17(2): 218-229.
- Crowston, K. Sawyer, S. Wigand, R. (2001). Investigating the interplay between structure and information and communications technology in the real estate industry. Information Technology & People, 14(2):163-183.
- Engstrom, M. (2001). Use and development of information technology at two university libraries in Costa Rica, available at: www.abm.vv.sel. Publicationer/2/2001/86. Pdf. accessed 20 July 2012.
- Kagaari, J. Munene, J. Ntayi, M. (2010). Performance management practices, information and communication technology (ICT) adoption and managed performance. Quality Assurance in Education, 18 (2): 106-125.
- Kotey, B. (2006). Goals, management practices, and performance of family SMEs. International Journal of Entrepreneurial Behaviour & Research, 11(1): 3-24.
- Masis, B. (2011). Academic libraries and information technology. New Library World, 112 (1/2): 86-89.
- McGee, R. (2006). Information technology (IT): strategic planning for libraries. Library Management, 27 (6/7): 470-485.
- Mookoh, K.; Meadows, S. (1998). Use of communication technologhy in South Korean universities, Journal of information science, 24 (1): 33-8.
- Ranjan, J. (2008). Impact of information technology in academia. International Journal of Educational Management, 22 (5): 442-455.
- Peyala, N. (2011). Impact of using information technologhy in centeral university libraries in India: Results of asurvey. Electronic library and information system, 45(3): 308-322.
- Ramana, P.V. (2003)." Use of information technology in central university libraries of India, bulletin of information technology, 23 (2): 25-42.
- Simmons, W.; Simmons, J. N. (2004). Human resource management in todays. Academic library: meeting challenge and creating opportunities libraries. Westport: libraries unlimited.
- Smith, M. Q. (2005). The impact of information and communication technologhy change on the management and operation of academic libraries. University of the Western Cape.
- Sor, R. (2004). Information technology and organizational structure. Management decision, 42 (2): 316-329.
- Tavitiyaman, P.; Zhang, H. Qu, H. (2012). The effect of competitive strategies and organizational structure on hotel performance. International Journal of Contemporary Hospitality Management, 24 (1): 140-15.
- Titthasiri, W. W. (2000). Information technology strategic planning process for institutions of higher education in Thailand published doctoral dissertation Pittsbuburgh University.
- Ueno, A. (2008). Which managerial practices are contributory to service quality? International Journal of Quality & Reliability Management, 25 (6): 585-603.
- Vraimaki, E.; Vranakis, S.; kourtidis, D. (2011). Aligning IT, strategic orientation and organizational structure. Business Process Management Journal, 17 (4): 663-687.
- Wai, D. Seebaluck, A. Teeroovengadum, V. (2011). Impact of information technology on quality management dimensions and its implications. European Business Review, 23 (6): 592-608.
|