مهریزی, سمیه, خزایی, محمد, افهمی, رضا. (1392). راهبردهای تبلیغاتی در جهت تداوم برند* (مطالعه‌ی لوگوهای مناسبتی گوگل). , 18(3), 1-13. doi: 10.22059/jfava.2013.36413
سمیه مهریزی; محمد خزایی; رضا افهمی. "راهبردهای تبلیغاتی در جهت تداوم برند* (مطالعه‌ی لوگوهای مناسبتی گوگل)". , 18, 3, 1392, 1-13. doi: 10.22059/jfava.2013.36413
مهریزی, سمیه, خزایی, محمد, افهمی, رضا. (1392). 'راهبردهای تبلیغاتی در جهت تداوم برند* (مطالعه‌ی لوگوهای مناسبتی گوگل)', , 18(3), pp. 1-13. doi: 10.22059/jfava.2013.36413
مهریزی, سمیه, خزایی, محمد, افهمی, رضا. راهبردهای تبلیغاتی در جهت تداوم برند* (مطالعه‌ی لوگوهای مناسبتی گوگل). , 1392; 18(3): 1-13. doi: 10.22059/jfava.2013.36413


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب